08 Ocak 2022

18 yorum:

  1. Mutlu değilim ama mutsuzda değilim.
    Canım sıkılıyor ama geçirecek birşey yapmıyorum.
    Öyle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava da kapalı bugün ondan mı galiba. Sizin orda da kapalı mı? Sanki bugün olmamış hala uyuyormuşuz gibi geliyor bana:)
      İnzivaya çekilesim var benim de. Sadece düşünmek istiyorum ama çok düşünürsem içinden çıkamıyorum :)

      Sil
  2. Mutluyum, her olumsuzluğa rağmen:) Çünkü sağlıklıyım:) Bugün evdeyiz, kitap Çağrı Dörter'in Anka'nın Kanatları. Şu ana kadar mutlu eden birşey olmadı ama illa mutlu edecek bir şeyler çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel umudunuz hep böyle canlı olsun :) Ben de “köpek gibi büyütülmüş çocuk” kitabını yarım bırakmıştım onu mu okusam dedim ama bugünkü ruh halimi iyice körükleyebilir başka kitap seçsem daha iyi galiba :)) Her şeyin başı sağlık, şükürler olsun. Şükredecek çok şey var aslında. Bazen unutuyoruz :/

      Sil
  3. İyi uyudum bugün, o yüzden iyiyim. Aşı oldum cuma günü, biraz ağrısı var sadece o canımı sıkıyor biraz ama iyiyim, iyi olmalıyız . İyi olmaya ihtiyacımız var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun bol antikorlu olsun :) İyi olalım hepimiz <3
      İlk üç gün ağrı oluyor, hatta bazılarında şişlik de olabiliyor koltuk altında ama geçiyor, yarına geçer bence ağrı ;)

      Sil
    2. Sağolun.. :) Dün bayağı salladı beni ama şu an iyiyim :) geçti gibi bişey.. hiçbişey moralleri bozmasın hep iyi olalım hepimiz :))

      Sil
    3. Aman ne güzel, sevindim :) Aminn. İnşallah 🙏

      Sil
  4. gece, the novice (kürek sporu) ve orphan (korku), iki film izledim, bugün öğleden sonra ikide uyandım, yani iki saat bile olmadı daha, müsli yedim, sıcak sütle, bol sütlü cappucino içtim, şimdi komedi filmi bulup izlicem, biraz nutella yicem izlerken, sonra temek yapcam, bezelye veya börülce, biraz blog okuycam, akşam da dizi izlicem :) hava kapalı, çıkmam dışarı :) keyfim yerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooh ne kadar dolu bir gün, ve programlısın baya :) Bu kadar filmi nasıl izliyorsun ya maşallah. Şimdiden iyi izlemeler ve yemek için de kolay gelsin. Yemek yapmak en üşendiğim şeylerden biri, ev işlerinin hiçbirini sevemedim.
      Ben çıkmak zorundaydım doktor randevum vardı ama bugün hakkaten evde durmalık bir gün. Film/dizi & kahvelik tam :)

      Sil
  5. Merhaba :) bugün aklımda dönen projelere yoğunlaşmak istiyorum ne kadar maddi guç gerekeceğini düşünmeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) Sen bi başla da Allah gayret edenleri severmiş, doğru yolda olunca destek de gelir bir yerlerden diye düşünüyorum. Bir şeyler düşünüp gerçeğe dönüştümek için adım atmak gibisi var mı :) Bol şans.

      Sil
    2. çok güzel söylemişsiniz, umarım öyle olur, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bugün iyiydim sanırım. Yine pek sınava çalışamadım. Anime izledim, mutlu ediyorlar beni. Hele de sevdiğim tarz denk gelirse. :) İstanbul Hatırası' nı okuyorum ama bugün bir sayfa bile okumadım. Arkadaşımın baskı ile öyküyü yazdım birazcık. Yemekle falan uğraştım, başka da bir şey yapmamışım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni mutlu edecek şeyler bulup onu yapman ne güzel, sınava da çalışılır elbet :))
      Verimli bir gün olmuş, öykü yemek falan. Ellerine sağlık :)

      Sil
  7. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim sevgili blog arkadaşım. Daha önceden Eğitim Pınarı isimli bloğuma yapmış olduğunuz değerli yorumlar için size müteşekkirim. Ayrıca özellikle öğrencilerimize faydalı olabilmek adına açmış olduğum yeni bloğumu da https://saymuallim.blogspot.com/ ziyaret ederek değerlendirme yapmanızı beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil