19 Aralık 2021

Pazar

Dün kar kış kıyamet bugün Güneş, havalar da ilginç yani :)

Gerçi Güneş olsa bile yine buz gibi de. 

Yarın iş başı, bir haftayı daha geride bırakmak üzere yeniden başlıyoruz. 

Bugün dolunay günüydü. Bu sabah. Pek bir gerginiz. Yani şahsen ben öyleyim. 

Avrupa yakası izleyip sakinleşiyorum :)) bu dizi iyi geliyor bana bu aralar. 

La casa de papel bitti, snowpiercer bitti kulüp bitti yeni sezonları bekliyorum. 

Kitap okumaya çalışıyorum bi de. Sürekli yarım bırakıp başka kitaba geçmesem okuyacağım da. 

Atkıya başlamıştım kendime geçenlerde. Kahverengi bir ip alıp. Onu öreyim de biraz zihnim durulsun.  

Bu hesabıma ikinci bir blog açtım bu arada ben, tutturabilecek miyim bakalım. 

Bir de kendime bir sözüm var: İçinden çıkılmaz bir hal aldığında cevabın kendi içinde olduğunu unutma. 

Kendimi seviyorum. Hayatı seviyorum. Gücümün farkındayım. Sizi de seviyorum.:)

Görüşürüz canlar. 

0 yorum:

Yorum Gönder