08 Temmuz 2022

Yazıya dökmek

Ay ben bazı şeyleri yazıyorum ama sonra silesim geliyor. Hani yazıp içimi döküyorum rahatlıyorum ya, sanki artık durmasına gerek yokmuş gibi. Az önce yazdığım yazıyı da kaldırdım zaten kimse okumamıştı daha galiba :))

Ama mesela bi kağıda yazıp atmak aynı rahatlamayı vermiyor sanki, burda birilerinin okuma ihtimali, hak verme ihtimali ya da ne diyecekler diye tahmin etmem mi rahatlatıyor bilmiyorum ama daha rahatlatıcı. Sanki meydan okuyormuşum gibi mesela. Sanki o sinirimi bozan şeyi herkese açık şekilde paylaşıp görünür hale getiriyormuşum, somutlaştırıyormuşum gibi falan. Sonra içimi döküp rahatlayınca da gözüm görmesin moduna giriyorum :)) Neyse baya bi ara verip geldim ya, önce böyle böyle biraz zehrimi akıtayım da normale dönüp normal yazılar yazayım diyeceğim ama benim yazılarım hep bi iç dökme değil mi zaten. Amaaaan. Artık neyse ne. Mesela bunu silmem kalır muhtemelen.

0 yorum:

Yorum Gönder