22 Temmuz 2022

Nekahat dönemi


Kendimi nekahat dönemindeymiş gibi hissediyorum. Uzun süren bir ameliyattan çıkmış gibiyim. Yaralarım iyileşiyor ama zaman alıyor. En çok da sabrı öğreniyorum. 

Az önce burnuma bir koku geldi, çocukluğumdaki oyuncak bebeğimin kokusu gibiydi. Onu özlediğimi fark ettim. Bu zamana kadar pek de bir şey ifade etmeyen çocukluğumdan bir parçaya şimdi sıkı sıkı sarılmak istiyorum. Sanki daha çabuk iyileşebilirmişim gibi eğer ona sarılırsam. 

Küçük ben, onca yolu geçmeden önce nasıldı?

9 yorum:

  1. ya çok duygulu yazmışsın. günümüzde sıkılınca çocukluğumuzun kokularına döneriz çok normal yaa :) küçük sen çok değişmemişsindir :)

    YanıtlaSil
  2. İlk okuduğumda anlayamadım yorumu, sonra momentosun bıraktığı yorumu görünce anladım benden bahsetmiş sağolsun :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. nekahat dönemin uzun sürdü, iyisin de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyiyim şükür deeptone :) Buraya gelebildim en azından, buna güç bulabilmem bile iyiye işaret :)

      Sil
  4. Rica ederim bundan sonra hep gelirim :) Çay olmazsa olmaz :) Dur bi hüpleyim... Çok iyi geldi sende istersen eğer hemen bi bardak doldurayım :)

    YanıtlaSil
  5. Buyruuunnnn afiyet olsuunnnn :)

    YanıtlaSil
  6. Achima Abelard23 Nisan 2023 18:33

    Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
    Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

    Ještě jednou děkuji.

    YanıtlaSil