08 Mart 2020

Berrak Mavi

Hayalimde berrak mavi bir deniz var, berrak mavi bir gökyüzü ile birlikte, huzuru hissediyorum. Elbet gün doğacak her karanlığın ardından. Ama zaman daha mı ağır geçiyor sanki karanlıkta? Arıyorum, arıyorum, bulduğum hazinelerin haddi hesabı yok ararken. Ama hakkını verebiliyor muyum bulduklarımın? Ne söz vermiştim gelmeden önce? Neydi asıl cennet ve cehennem? Tekrar tekrar dirilip aydınlığa ulaşmak mı hayatın özeti? Her dirilişte geçmiş günahların cezasını çekmek mi?
Yazmalıyım, yazmazsam yarım kalıyorum. Eksiliyorum. Yazmazsam bulanıklaşıyorum, umarsızlaşıyorum, unutuyorum. Yazmalıyım berrak maviye ulaşana kadar ve ulaştıktan sonrasında dahi yazmaya devam etmeliyim.

2 yorum:

  1. berrak mavi okyanuslara göklere mavi huzura ulaş madem o zamaaan hadii :)

    YanıtlaSil