23 Mart 2020

Biz hala çalışıyoruz

Corona kol geziyor sokaklarda, ben ise hala işe giden tayfadayım. Dönüşümlü izin uygulanıyor. Bu hafta ben çalışıyorum haftaya izinliyim.

Çok tedirginim doğal olarak. Annem de öyle tabi benim için. Babam izinli. Evde dışarı çıkan tek benim.

Okula gidenler için bugün online eğitim başladı. İster internetten ister tvden izlenebiliyor ve gün içinde başka bir saat tekrarı yayınlanacakmış. Kardeşler arasındaki dersler çakışırsa diye. TRT ilkokul, ortaokul ve lise için ayrı kanallar açmış.

Hafta sonu çok fazla kişi dışarıdaydı. Çıkmayın diye özellikle tekrar tekrar uyarılar yapılmasına rağmen çıkıyorlar ve bu da olayı ciddiye alan insanları çileden çıkarıyor. Biz hiç bir yere çıkmadık. Mecbur olmadıkça çıkmıyoruz.

Özellikle yaşlılar tehlike altında ama evde sıkılıyoruz diyip sokaklarda dolaşıyorlar. En sonunda Cumartesi akşamı artık 65 yaş ve üstüne dışarı çıkma yasağı getirildi.

Sanki bu hafta çarşamba gibi bize de yani tüm insanlara bu yasak gelebilirmiş gibime geliyor.

2 yorum: