05 Aralık 2020

Annem babam negatif

 İkinci test negatif çıktı, atlattık çok şükür.

Ben kendimi çok iyi hissetmiyorum iki gündür ama covid semptomları yok. Halsizim ve midem bulanıyor sadece. Üşüttüm galiba biraz. Hava ısısı çok değişken malum.

Ya da psikolojik de olabilir. Dün arkadaşım aradı, müdür onu arayıp pazartesi işe dönmesini istemiş. Yetişemiyorlarmış onun bölümünde işlere. O da sigortam maaşım tam yatacaksa gelirim demiş. Dönüşümlü çalışılıyor şimdi yine işyerinde, o yüzden 15 gün çalışıp 15 gün izinli olacak ve çalıştığı 15 gün için sigorta ve maaş tam yatacakmış.

Beni etkilemez sanıyordum ama etkiledi sanırım. Onunla birbirimize psikolojik destek oluyorduk. Tek olmadığımız için, birbirimizle dertleşebildiğimiz için daha sakin geçiyordu bu dönem evde olmak ama şimdi kalede tek kalmış gibiyim. 

İşe dönmeyi hiç istemedim, hatta süre uzadıkça astrolojide gelişeyim de döndüğümde istifa edip kendi işimi yapmaya başlayabileyim diyordum ama şimdi kendimi baya yalnız hissediyorum.

İnsan psikolojisi ne acayip. "İstediğin bu değil miydi, hala evdesin ve eğitimlerine zaman ayırabilirsin" diyorum, hiç etkileneceğime ihtimal vermiyordum ama şu ruh halime bakılırsa üzülmüşüm demek ki. Ne kadar kendimizi tanıdığımızı sansak da tanıyamıyoruz tam olarak.

7 yorum:

  1. süreç insanları etkiliyor.. anneniz ve babanız için sevindim, geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  2. Ailenizin iyileşmesine sevindim.
    Sizede geçmiş olsun. Çabuk geçer Insaallah.
    Bende farklı değilim.
    Şu birkaç gün öncesi hep mutsuz olmak için neden arıyordum sanki. Ama kendime bir baktım. Çoğu kişiden o kadar şanslı bir hayatım var ki, şükürsüzlük yaptığımı farkettim. Olumluya odaklanoyorum. Daha iyiyim.
    Umarım sizde iyi olursunuz.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.. Aynı dağınklık hali bende de var ve toparlamakta güçlük çekiyorum bu aralar maalesef..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. blogunuzu takipteyim yayınlarınızı severek okuyorum. Sizide bloguma beklerim.
    https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil