19 Aralık 2020

Twilight

Serinin son kitabını sipariş verdiğimi söylemiştim. Dün de gelmeyince haftasonu hiç gelmez diyerek bari serinin ilk kitabından okumaya başlayayım o gelene kadar dedim. 

Nescafe hazırladım, başladım okumaya. Sonra kahvenin bazı kitaplara çok yakıştığını fark ettim. Kahve&Kitap hayali çok güzel ama bazı kitaplarla gitmiyor bence, böyle yumuşak, tatlı, insanı içine çeken romanlarla daha başka oluyor tadı.

Bugün buraya eklemek için de bir fotoğrafını çektim. 

Sonra teyzem aradı telefonda yaklaşık bir saat konuşunca kafam çok dağıldı kitaba geri dönesim gelmedi. Ama teyzemin yeni hedefleri çok güzeldi, sevinmiştim. 

Her neyse, bu sabah Ptt süpriz yaptı ve sabahın 10 buçuğunda kitabımı getirdi :)

Şu an kahvaltı yapıyorum, kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum. Elime alınca uzun süre bırakamayacağımı da biliyorum, 712 sayfa kitap acaba daha sakin bir zamanda beni hiçbir şey bölemeyecekken mi okusam diyorum ama bekleyesim yok. 

Başlamak için 2021'in gelmesini beklediğim astroloji ajandam ve yıllardır çıkmasını beklediğim o kitap ne güzel bir kare oldular. İkisini de çok seviyorum. 

Astroloji hayatımı kurtardı gibi bir şey benim için... Ya da tam kurtardı değil de, kurtarıyor diyelim. Hala bir dönüşüm devam ediyor.

Twilight serisi ise aşkı unutmama izin vermediği için baş tacım...

Son olarak, yıllardır kafamı kurcalayıp beni hep ikilemde bırakan bir şey için psikolojik destek almaya karar verdim. Ne olduğunu şimdi söyleyemem, işler umduğum gibi gitmezse belki hiç söylemem bilmiyorum. Ama benim için önemli, kabuğumdan çıkmam için, kendimi tanımam için... Sadece dua istiyorum. Allah yolumu kolaylaştırsın...





0 yorum:

Yorum Gönder