15 Mayıs 2022

Alerji


Son bir kaç haftadır iyice her yerime yayılmaya başlayan kaşıntı ve kabarmalar sonucu dün dermatoloji bölümüne gittim, kan testi verdim, alerjim varmış. Son zamanlarda farklı bir şey yedin mi dedi yok dedim. Ne alerjisi olduğu kan ile çıkmıyormuş sadece alerji olduğu kesinleşiyormuş sonuç ile. Üç tane iğne, bir hap ve bir krem verdi. Yarın iğneye başlayacağım... Tam da bu hafta izin almıştım, buna almışım gibi oldu. 

Muhtemelen bahar alerjisi. 35 yaşındayım. İlk defa oluyor. İki aradaşımda daha 35te başlamış, çok ilginç değil mi? Daha önce hiç alerji olmazlarmış, 35 yaşında bir üzüntü yaşamışlar ve o bahar alerji omuşlar. Sonrasında da her yıl tekrarlamış. Benim de bu 35.yaşım çok fazla üzülüp kırıldığım bir yaş oldu. Bağışıklık düşünce daha kolay oluyor sanırım başlaması.

Yarın da dişçiye gideceğim, bir dişim kırıldı ramazanda. Erteledim erteledim daha yeni gidiyorum inşallah sorun çıkmaz da dolguyla halledilir. Bir de yirmilik dişimi çektirmem lazım, son 1 tane kalmıştı. 10'a randevu aldım, iyi bi kahvaltı yapıp çıkarım, öğleden sonra da sağlık ocağına gidip iğne yaptırırım. Çarşambaya kadar her gün bir tane.

Perşembe resmi tatil. Cuma da iş başı yapacağım. 

Perşembeye de bi psikolog randevusu aldım ama gider miyim iptal mi ettiririm henüz karar veremedim. Aslında çok iyi bir psikiyatrist var ona almak istedim, ama en erken 2 Temmuz'a verdiler. Ona gidene kadar bi psikoloğa gideyim bari dedim. İçinden çıkamadığım ve çıkamadıkça da hayat kalitemi düşürmeye başlayan bir durum var, yardımcı olabilirler inşallah bakalım.

Bunların dışında, havalar ısınmaya başladığı için mutluyum. Güneş yüzünü gösterdikçe umutlanacak sebepler bulmak daha kolay. Güçlü hissetmek daha kolay. Kendine güvenmek, kendine değer vermek daha kolay sanki.

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Alerji vakaları artmaya başladı sanki.

    Yarın ben de diş doktoruna gitmeyi planladım.

    Maskesiz güneşli günler hepimize şifa olsun. Sevgiler selamlar 🤗🤚

    YanıtlaSil