07 Ağustos 2022

Teşekkürler Momentos

Buraya uğrayamadığım süreçte sevgili Momentos Haftalık radyo yayınının 13.programında benim bloguma da yer vermiş sağ olsun. Yayında ilk yazımı seslendirmiş. O kadar güzel okumuş ki, ben mi yazdım bunu dedim, çok beğendim, gururlandım. Çok teşekkür ederim programında bana da yer verdiğin için. Fikir de çok hoşuma gitti, sesli blog :)

Bahsettiği spotify yayını şu linkte: https://open.spotify.com/episode/3OdSqz27Py5SXCwuDBVGM7

5:15'te ben varım :)

Momentos'un blogunu ziyaret etmek için ise: https://sezerozsen.blogspot.com/

3 yorum:

  1. hıhım eveeet güzel şeyler oluyor hayatta :)

    YanıtlaSil
  2. Achima Abelard23 Nisan 2023 18:35

    Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
    Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

    Ještě jednou děkuji.

    YanıtlaSil