01 Nisan 2021

İşe döndük dönmesine de

Bugün işe döndüm. 

Hem bir yıl sonra dönmek hem de farklı görüntüyle dönmek iki katı heyecan ve stres yaptı. 

İşyerine yaklaştıkça dönüp eve gitmek istedim ayaklarım geri geri gitti derler ya tam olarak onu yaşadım :))

Neyse ki korktuğum gibi olmadı. Güzel geçti. Özlenmişiz baya ve özlemişiz de tabi. 

Ama yeni bir bombayla bitirdik günü. KÇÖsü bitip gelenler şimdi de 2020 yılındaki ücretli izinlerini kullanmak zorundalar :)

Yani kurum yol+yemek vermeyeyim bari biraz da burdan kısayım diyerek yine bizi eve yolluyor :)

Haftaya çalışıyorum, sonraki hafta yani ramazanla birlikte 3 hafta yokum gibi. Yani ben öyle istedim. Madem öyle Ramazan’da evde olayım bari oruçken çalışmak zor oluyor dedim. 

Böyle işte. Sonra izinler de bitince kısacak bişey bulmazlarsa işten çıkarmaya doğru gidiyor mu bilemedim... Yoksa ben mi kötü düşünüyorum... Hep birlikte göreceğiz artık. 

5 yorum:

  1. Hayırlısı.
    Kötü düşünme sen. Üstelik anlarsın çalışınca durumları. Işler iyi mi kötü mü anlaşılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım uyuşuk hayalperest 🌺
      iç rahatlatan yorumun bugün o kadar önemli ki teşekkür ederim ☺️

      Sil
    2. Okudum yazını.
      Umarım bugün daha iyisindir.
      Takma demek işe yaramaz çoğu zaman, biliyorum.
      Kafanı meşgul edecek birşey bulmaya çalış. Bir şarkı mırıldan meselâ. Sonra belki ritmine ayak uydurursun.
      Iyi gelir.
      :))

      Sil
  2. İnşallah şu günleri daha fazla yara almadan atlatabiliriz.

    YanıtlaSil