16 Nisan 2021

Pandemide ayakkabıyı unutan ayaklar

Geçen gün bir topuklu bot aldım, bugün geldi ama sıkıyor. Ama tam böyle bilekle parmaklar arasındaki üst kısım sıkıyor, yüzeyi yani. Ne yapmalı?

İnternette en etkili yöntem olarak buzdolabı poşetine su koyup ayakkabının içine koyup buzluğa atmak var ama benim buzluğa sığmaz bunlar. 

Bir de patates yöntemi varmış, patatesi soyup peçeteye sarıp bir gece ayakkabının içinde bekletiyoruz ve genişliyormuş. Deneyen var mı?

Benimki görseldeki değil ama benziyor, tam da kırmızı çizgi çektiğim yerden bahsediyorum.

8 yorum:

  1. Normalde 39 numara ayakkabı giyiyorum ben de ama bazen 40 da oluyor.. karar veremediğim için internetten almıyorum ayakkabı. Buzluğa koymak olayı işe yaramadı ablamda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten almak riskli aslında ama baya güzel yorumlar vardı. Aslında ayakkabı gerçekten güzel, beklediğim gibi. Sadece çok az sıkıyor o korkuttu beni. Uzun süre giyince çok rahatsız edebilir gibi geliyor.
      En etkilisi buzluya koymak sanıyordum işe yaramayabiliyormuş demek ki, patatesi denerim belki

      Sil
  2. Ayakkabı tamircileri yapıyorlar o işi. Ben evin içinde giyerek hallediyorum genelde. Bir de içine gazete kâğıdı dolduruyorum bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine böyle bir botum vardı, tamircide bir gün kaldı ama geri alıp giydiğimde hiçbir şey değişmemişti :( güvenemiyorum, ger yer yapamıyor galiba.

      Evde kalın çoraplarla giyip gezmek de açıyormuş, onu da deneyebilirim aslında. Teşekkürler.

      Sil
  3. Kadın ayakkabıları konusunda fikrim yok ama ayakkabı tamircileri 1 numara kadar büyütebiliyorlar. Özel kalıpları var ona yerleştiriyorlar. 1 gün onlarda kaldıktan sonra istediğiniz numaraya yükseliyor:-) Ama bence en iyi yöntem, zorlu bir süreç değilse iade kesin çözüm:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fermuarlı bir botumu vermiştim yapamamışlardı, şimdi tekrar güvenemiyorum.

      Olmazsa son çare yine onu denerim. İadeyle falan uğraşasım yok ya inşallah oldururum :)

      Sil
  4. Kaç tane ayakkabım heba oldu. Hiç bir yöntem işe yaramıyor maalesef.

    YanıtlaSil