14 Haziran 2021

Diş ağrısı

 Dün baktım ki böyle olmayacak, 48 saat geçti hala ağrı aynı ben de doktora gittim yine. Önce aradım, burda dediler. Hemen gittim. Ağrı geçmiyor dedim bi bakıverin antibiyotik falan gerekiyor galiba.

Apse yapmış. Zor çıkan dişlerde olurmuş, gazlı bez azıcık kaysa tükürük kaçsa bile böyle olabiliyormuş vs. 

Augmentin verdi 1000mg 5 gün kullan dedi, bir de Arveles verdi ağrı kesici. Parol var dedim ama olsun dedi bunu verdi. Yine de kötü olursa geçmezse 5 tane iğne yaparız dedi kalçadan. Ayyy inşallah gerek kalmaz ona ya. 

Dün akşamdan başladım kullanmaya ilaçları. Arada en az 40-45dk olmalıymış. İkisine de günde iki kere dediler ama ağrı kesiciyi günde sadece 2 kere kullanmak mümkün değil ki. En az 3-4 oluyor. 

Yine gecenin bi yarısında ağrıyla uyandım. Saatlerce geçmedi ve ağrı kesici aldım mecburen. Sabah kahvaltı sonrası yine bi tane almam gerekti. İlacın etkisi geçiyor ağrı bastırıyor. Hatta ilaç etkisi varken bile alttan alttan hissediyorum bazen. 

Bakalım bu akşam 3.antibiyotiği içicem inşallah artık etki etmeye başlar ve geçer... 

Tutulmanın hemen ertesi günü böyle işlere kalkışırsam olacağı bu. Bile bile ayağıma sıktım. Bir de astrolog olucam yani. 10 gün daha bekleyemedim.

Ne yapalım çekmem gerekiyormuş bunu da demek ki...

4 yorum:

  1. Ah ah çok geçmiş olsun rabbim şifalar versin inşallah canım benim diş ağrısı çok zordur gerçekten benim de iki tane çekilecek diş var bakalım .. nasıl olacak.. sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah şimdiden yardımcın olsun kolay geçsin :)

      Sil