16 Haziran 2021

Şimdi de mide ağrısı

Diş ağrım için içtiğim antibiyotik işe yaradı şükür, iki gecedir ağrıdan uyanmıyorum ve ağrıdığı zamanların arası baya açıldı ama şimdi de antibiyotik midemi ağrıtmaya başladı. Aslında en baştan beri antibiyotik içince midemde bi kasılmalar oluyordu içine taş oturmuş gibi hissettiriyordu ve sırtım da ağrıyordu ama önemsemiyordum. Annemle konuşunca mide koruyucu almam gerektiğini söyledi. Doktor sormalıydı aslında miden hassas mı diye dedi, sormadı gerçekten ve midem hassas biraz. Onda Panto diye bi ilaç varmış onu verdi. Hep böyle tavsiyeyle birbirinden ilaç alıp içenleri anlayamazdım ama şimdi anlıyorum. İnsan bir şeye sarılmak istiyor. Midem ağrıyor, sıkıştırıyor, kurtarıcı arıyorum. Kahvaltıdan yeni kalkmıştık. İlacın üstünde sabah aç karna yazmasına rağmen içtim. Henüz bi etki bi rahatlama yok. Yeni içtim gerçi zaten.

Şişlik gitti gibi yanağımdaki, ağrı da hafifledi ama diş etim çok zedelendiği için yemek yerken, konuşunca falan hafif ağrı sızı oluyor. Ağzımı kapatıp öylece durunca bişey yok. Hala tam olarak iyileşmiş değil. Antibiyotiği 5 gün iç demişti doktor, onu tamamlamam gerekecek. Mide ilacıyla beraber gidicem kalan günleri artık. 

Bi de acaba başka bi doktora mı çektirsem kalan son dişimi diye düşünüyorum. Bu doktoru internetten araştırınca da hakkında pek bir şey bulamadım İstanbul Üni’den mezun olması dışında... Altı üstü diş çekimi diye herhangi birine gitsem de olur diyordum ama öyle dememem mi lazımdı acaba. Bakıcam artık. 

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun diş iltihabı zor kurur ve bazen uzun süre antibiotik tedavisi gerektiriyor. Allah şifa versin size

    YanıtlaSil