05 Kasım 2020

Sonbahar

Soğuklar geldi. Yorgana geçtim ama hala ayaklarım buz gibi. Isınamıyorum. Büzüşüp oturuyorum. Ne kadar kalın giyinsem de olmuyor. 

Soğuğu sevmiyorum, karanlığı sevmiyorum.

Sonbaharın renkleri güzel belki ama kara kışın habercisi bana göre. Sevemiyorum. 

Kitap okuyamıyorum, ders çalışamıyorum, sabahtan akşama kadar dizi izleyip oyun oynuyorum. Başka bir şeyi kafam almıyor. 

Dün spora başlamak istedim, yürüyüş yapacaktım. Yağmur var diye vazgeçtim. Markete gittim sonra, bacaklarımı kaşıntı tuttu. Hava serinken yürüdüğümde bacaklarımda feci bir kaşıntı başlıyor sizde de oluyor mu bu? İşkence gibi resmen. Markete girdiğim an geçip, çıktığımda yine başlayıp eve girdiğimde yok olan bir kaşıntı...

Kitap da okuyamıyorum. Jane Eyre elimde sürünüyor...

20 yorum:

  1. Ben de senin gibi kışlıklara geçtim ama ben serin havaları severim. Dışarı çıktığında bacaklarındaki hareketlenme romatizma olabilir mi acaba bilemedim. Ayrıca bol bol pekmez içmeni öneririm, böylece hem daha az üşürsün hem de karanlık kış günlerinde enerji olur. Keşke yakın olsak da her gün yürüyüş yapsak seninle. tek başıma çok sıkılıyorum. Mağaza vitrinlerine baka baka yürüyüp dönüyorum. Keşke doğal bi ortamda yürüyüş yapabilsem.
    Kitap okuma gibi eylemleri ben de pandemi başladığından beri yapamıyordum. Film bile izleyemedim aylardır. daha yeni yeni kafam rahatlamaya başladı diyebilirim. Ufaktan okumalar izlemeri takip etmeye başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok romatizma değil cildim kaşınıyor. Soğuktan kuruyup çatlıyor diy emi bilemiyorum ama deli ediyor ya. Zaten zor ikna ediyorum kendimi yürüyüşe bu da çok iyi bahane oluyor yani ;) Bir türlü istikrar yok bende spor konusunda ya. Pekmez mantıklı, aklıma gelmemişti sağol :)

      Sil
  2. Soğuk asırığı galiba senin dediğin kaşıntı. :)
    Banada olur bazen.
    Kan değerlerine baktırmış mıydın yakın zamanda. Belki ondandır bu kadar üşüme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymamıştım soğuk ısırdığını ama o bence. Vitamin değerlerime baktırdım düşük vitaminlerim çok ama kan değerlerine ayrıca bakılıyorsa bilmiyorum. Ama ben genel olarak kendimi bildim bileli soğuktan nefret ederim

      Sil
  3. Ben severim soğuğu :) Pencereyi açıp derin bir nefes alırsın, buz gibi hava ciğerine gider, miss :) Ayaklarım üşür ama, kat kat çorap giyerim o yüzden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serin havayı ciğerlere solumak iyi geliyor bazen gerçekten ama yetmiyor yine de soğuğu sevmiyorum ben ya. Gerçi sıcakta nemden nefes alamamak da çok beter bişey. Ama üşümek de istemiyorum. Ayaklarım havalar soğumaya başladığından beri yani son bir haftadır neredeyse buz gibi, patikle geziyorum yine de ısınmıyor. Termal çorap falan var mı acaba onlardan mı alsam napsam :)

      Sil
    2. Termal çorap olmaz mı var tabi.
      :)
      Bir dene onuda.

      Sil
    3. Buldum bi tane işe yarıyor :) hala biraz soğuk ayaklarım ama ama buz gibi değil en azından :D

      Sil
  4. Soğuk havaları, zamanları sevmem..

    YanıtlaSil
  5. Benimde hem kaşınır hemde kıp kırmızı olur. Soğuk yanığı diyorlar sanırım :) Beyaz tenlilerde çok oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beyaz değilim ama cildim çok hassas ondan sanırım :/

      Sil
  6. Yaa aynı ben de öyleyim havanın karanlık olması içimi karartıyor uykum geliyor. Birde dediğin gibi elim ayağım hep üşüyor.

    YanıtlaSil
  7. Ben de soğuk sevmiyorum ama sıcağa da dayanamıyorum. İlkbaharda doğdum, ondan herhalde 🙂 Geceyi severim, karanlık güzeldir, kapatır herşeyi. Jane Erye'yi küçükken çizgi film versiyonda izlemiştim. Gece sıcak su torbasıyla uyu bir süre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya patlarsa diye uyuyamam ben :)
      Jane eyre filmi de var sanırım, hiçbirini izlemedim.

      Sil
  8. Aslında çok güzl ama bir iki sayfa okuyup bırakınca bir anlamı olmuyor tabi, devam edesi gelmiyor insanın sürekli ara verince. Ama dün baya bir okudum toparladım biraz, bir anda yarıladım :)

    YanıtlaSil
  9. yazın daha iyiydin beee :)

    YanıtlaSil
  10. soğuğu çok severim. :) kamplara, dağlara (-) değerlerde gitmek sanki yeni yerler keşfetmek gibi gelir bana. Pencere ardı da olsa kahve ile taçlandırın derim kışı. :) nasılsa bahar gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflarda, filmlerde çok güzel görünüyor ama içinde yaşarken sevemiyorum ben... kasvet basıyor bana soğuk havalarda

      Sil