29 Kasım 2020

Tc kimlik numaranızı ikili mi ezberlediniz üçlü mü

Bugün kart getiren görevli tc numaramı isteyince yine ikili şekilde söylemeye başlayınca bu sefer kendimi rahatsız hissetmeye başladığımı fark ettim. Sanki karşımdakiler "aha bu da deli çıktı" diyormuş gibi :) Kardeşim 3lü ezberledi, üçer üçer söylüyor sonra bana geliyorlar ikili söylüyorum. Kardeşim de defalarca üçlü ezberle böyle çok uzun oluyor dedi ama alışkanlık işte.

Geçen gün sağlık ocağına gittik, doktor önce kardeşiminkini istedi, sonra tekrar söylemesini istedi teyit etmek için. Sonra bana geldi söyledim, teyit etmek istemedi :))

Hatta normalde son 3 haneyi üçlü söylerken, az önce gelen görevliye galiba onu da 2+1 şeklinde söylemiş olabilirim...

Şimdi tc no'mu yazdım kağıda üçerli olarak, ezbere başlıyorum.

3 yorum: