01 Kasım 2020

Mavi ay


 Dünkü mavi dolunay sizin hangi evinizde gerçekleşti? Benim 4.evdeydi. Yani aile, baba, kökler ile ilgili biraz gerildim. Bir şey olmadı ama ben bunun bilincinde olup kendimi ortamdan uzaklaştırmasaydım kesinlikle ters bir şeyler olacaktı, çünkü baya yer arıyorum patlamaya.

Bu dolunay boğa burcunda olduğu için, boğa burcunun yönettiği 5.evimi de etkiledi. Onu da dün yazdığım eski flörtler konularının gündeme gelmesiyle yaşamış oldum. Durduk yere hem çocukluk anıları, babaya öfke gibi durumlar hem de eski aşklar, gelen düğün davetiyesi bu iki ev konularını tam olarak gösterdi. 

Korona cidden zorluyor psikolojimizi artık, bir de üstüne İzmir depremi tuz biber oldu. Çok üzgünüm ben de... Bir de dolunay gerginliği... Allah hepimizin yardımcısı olsun.

2 yorum:

  1. Deprem hepimizi gerçekten çok üzdü. Aklımız kulağımız hep İzmir'de. Mavi Ay'ı duymuştum ama açıkcası böyle olayları takip etmekte zorlanırım. Sık sık gerilirim o yüzden sanırım daha çok takip etmem gerekir. ben de Yengeç burcuyum. Yükselenim ise Boğa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senin birinci evinde olmuş dolunay :) Kendinle alakalı bazı kararlar almışsındır muhtemelen, tarz değişimi, bi tedaviye başlama, yüzünle alakalı şeyler falan olabilir.
      Ben de yengecim, dolunaylar bizi baya etkiliyor gerçekten

      Sil