23 Şubat 2021

Dünden

Dün işyerinden arkadaşla görüştük. Buluşup oturacak yer yok tabi, bir yerden kahve alıp parkta oturduk. Baya özleşmişiz, çok da iyi geldi muhabbet. Neredeyse bir yıldır görüşmüyoruz yüz yüze. Hayata dönmek gibiydi yani biraz.

Nisan'da işe dönüşler olacakmış ya hani, ben dış dünyaya çok yabancılaşmışım onu düzeltmem lazım. Yani normal bir alışverişe bile çıkmak çok yabancı geldi. Bir iki kıyafet bakayım dedim yok odaklanamıyorum. Zaten maskeyle o kadar dolaşmak da baş ağrısı yaptı bir yerde. 

Kimlik için biyometrik foto çektirdim, 6 tanesi 40TL, 8 tanesi 48TL. Ne pahalıymış. 6lı yaptırdım. Şimdi sıra randevu alıp ödemeyi yapıp nüfus dairesine gitmekte. 


10 yorum:

  1. Resimler pahalı imiş gerçekten. Bizimde değişmesi lazım. Erteliyoruz hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya gün geçtikçe pahalanmış biran önce çektirin bence

      Sil
  2. Benim de kimlik değişecek daha, peh :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tembel değilmişim neyse ki :D Kardeşime randevu almam lazım nüfustan diyorum senden başka değiştirmeyen kalmamıştır ki ne gerek var diyor 😄

      Sil
  3. Benimde ehliyet değişmem lazım. Eski ehliyet duruyor hala bende ama kimlik yeni 😂

    Hepimiz öyle yabancılaştık hayata kapalı hayat bizi çok yoracak çok...

    Hadi hayırlısı yasaklar kalkar inş 😂🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ehliyeti de değiştirmem lazım aslında ama neyse aktif sürücü değilim onun acelesi yok 😄

      Sil
    2. Olsun uğraşmışken onlada uğraş sonra üşenip gitmezsin 😂

      Sil
    3. Üşenmeden bana da ziyarete beklerim :P :)))))

      Sil