25 Şubat 2021

Vitamin alımının mide bulantısı yapması

Az önce yine içtim foliktir b12dir falan, midem bulanıyor biraz. Birkaç gündür vitaminler mide bulantısı yapmaya başladı. 

İnternetten araştırdım da normalmiş, bazılarında vitaminler mide bulantısı yapabilirmiş. 

Bende multivitaminler de bulantı yapıyor, içemiyorum o yüzden. 

Bir ara günlük enerji olsun diye iki kutu supradyn almıştım içemedim işten birine verdim. Kusma falan yok ama böyle pis bi his veriyor. Keşke böyle olmasa ya. 

Covit ilk başladığı zaman da Sambucol almıştım, onu Supradyn’e göre daha kolay içebilmiştim ama bir iki gün sonra onu da içememeye başlamıştım. Bu hap olanları yine içebiliyorum ama suda eriyenler boğazımdan geçmiyor bulantıdan.

Üzerlerinde aç ya da tok karna farketmez yazıyor bu hap vitaminlerin bazılarında, ama ben en iyisi hep yemek arasında falan alayım ya da yemekten hemen sonra. Belki o zaman bulantı yapmaz... O da olmazsa belki fazla vitamin yüklemesi yapıyorumdur, sıraya alırım. Mesela b12 bitince folik’e başlamak gibi. 

1 yorum:

  1. Link vermem sorun olursa silebilirsiniz. Bence bir okuyun.
    https://www.webkenti.net/2020/04/bagsklk-sistemini-en-cok-guclendiren.html

    YanıtlaSil