08 Şubat 2021

İlk danışmanlık

Biri benden danışmanlık istedi astroloji haritası için!

İlk defa danışmanlık vereceğim çok heyecanlıyım. 

Pdf şeklinde göndereceğimi söyledim. Çünkü akıcı bir şekilde anlatacak gelişmişlikte olmadığımı düşünüyorum ve karşılıklı konuşacak özgüveni de bulamıyorum... Takılırım, yanlış söylerim sonra düzeltmeye çalışırken karşıdakinin güveni zedelenir falan bir sürü olumsuz ihtimal geliyor aklıma. Bu ilk danışmanlık olduğu için ücreti de çok düşük tuttum. Karşımdakine ilk demedim ama, yeni başladım ondan şimdilik bu fiyat dedim ve tanıdık indirimi yapıyorum dedim. 

Heyecan yaptım, müşteriyle nasıl konuşulur, ücreti yatırıp yatırmadığı nasıl sorulur, nasıl hitap edilir falan bi şaşırdım. Beni online katıldığım bir başka eğitim grubundan sadece grup yazışmalarından tanıyan ve instagramımı takip eden bir kadın bu kişi. Ben ona siz dedikçe o sen diyordu, sonra bana da "sen diyebilirsin" dedi. Aslında sizli bizli daha iyi olabilirdi bence ama kırmadım kabul ettim.

Açtım haritayı ama panikle bakınca hayatımda ilk defa görüyormuş gibi bir hisse kapıldım. Her tarafını okumalıyım, mükemmel olmalı, çok beğenmeli vs diye o kadar şartladım ki kendimi. Bazen diyorum ki "ya bi sakin ol zaten başkasından hayatta alamayacağı bi fiyata alıyor muazzam bir şey vermek zorunda değilsin, kaldı ki sen bir çok astrolog geçinenden daha iyi bir eğitim aldın, istesen çok güzel yorumlarsın, bilmediğin şey değil" falan diyorum, bazen de panikliyorum ya rezil olursam, ya hiç beğenmezse, ya hiçbiri tutmazsa, ya kariyerim başlamadan biterse falan bir sürü şey geliyor aklıma :)))

Birkaç gün içinde hazırlayıp göndereceğim... Sakinlik, özgüven ve huzur istiyorum. Her danışmanlıkta böyle olacaksa ohooo kalpten giderim yakında herhalde...

Aslında etrafımdakilere ufak ufak bakmışlığım var ama tüm haritaya genel bakmadım, gözüme çarpan küçük bir kaç şeyden bahsettim sadece. Çünkü tüm haritayı analiz etmek gerçekten çok ciddi odaklanmayı, o dili çözmek için sakin bir bilinçle incelemeyi gerektiriyor. 

Hadi bakalım...

5 yorum:

  1. Hadi bakalım.
    :)
    Ilki geldiyse devamı da gelir.
    Heyecan yok. Bunun için değil miydi tüm o öğretiler hııı.. :))
    Biraz sakinle diye söylüyorum.
    Güzel olur merak etme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah 🙏 çok teşekkür ederim ☺️ 💕

      Sil
  2. Sakin olun ve rahatlayın önce. Gerisi çorap söküğü gibi gelir.. :)

    YanıtlaSil