19 Şubat 2021

İşe dönüş

Cumhurbaşkanı Kısa Çalışma Ödeneği uygulamasının SON KEZ bir ay daha uzatıldığını söylemiş. Yani Mart sonuna kadar uzadı son kez ve Nisan’da dönüyorum. Dün işyerinden arkadaş da aradı söyledi, müdür de son demiş. Beni bi heyecan bastı. 1 senedir işe gitmiyorum neredeyse , ne giycem nasıl uyanıcam sabahın köründe falan bir sürü şey var kafamda :))

Bi de dış görüntüm de değişti, o da geriyor beni. 

İki gündür polyannacılığım sona erdi stres topu gibi oturuyorum. Nasıl olcak bakalım...

7 yorum:

  1. Ben de muhtemelen Nisan'da döneceğim işe... Arada gidiyorum gerçi ben ama süreklilik beni de geriyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece bir kere gittim o da yazdı sanırım. Bakalım nasıl olacak...

      Sil
  2. Pandemi her an ters köşe de yapabilir ama shift usulü de olsa çalışmak iyi gelebilir bence de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya öyle olsa ne güzel olur aslında. Tam dönmeye hazır mıyım bilemiyorum ama haftanın sadece belli günleri gitsem süper olurdu :)

      Sil
  3. Gözün aydın. İşe dönmek güzeldir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, dönüşüm nasıl olacak göreceğiz. Sıkılmaya başladım aslında iyi gelir inşallah :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun gözünüz aydın :):)

    YanıtlaSil