28 Şubat 2021

Seni ne mutlu eder ya da güldürür?

Bu yazının altına sizi moraliniz bozukken güldüren, modunuzu yükselten şeyleri yazın hadi. 

Aklıma daha çok film, video vs türü şeyler gelse de her şey olabilir tabi ki müzikti, spordu, kişiydi vs. Ama açıklayıcı olsun mesela şu şarkıyı dinlemek ya da şunu yemek gibi. 

İki gündür hem dolunay etkisi hem de pms dönemi etkisi ile çok gergin, sıkıntılı hissediyorum. İç sıkıntısı o kadar yoğun ki yani hiçbir şey olmasa da karalar bağlamış gibiyim garip bir ruh hali.

Az önce nisanhakan'ın youtube'daki son videosunu izledim. İnstagramda takip ediyordum ama çıkmışım nedense, youtube'da videosunu görünce açtım, videoları hep 6-7 dakikalık ama baya güldürüyor. Eğlendiriyor. Son videosunda yeni bebekleri de var. Modum yerine geldi biraz.

Dün akşam da "Konuşanlar"ın son bölümünü izledim o da güldürdü. 

Gülmek ilaç gibi bişey. Seni güldüren bir şey bulunca birden ruh halin de dağılmaya başlıyor. Yeter ki içten gülebilesin.

Sizin gülme sebebiniz neydi en son?

13 yorum:

  1. Konuşanlar :) Peki sen katılmak ister misin Konuşanlar’a?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum kararsızım. Ama çok üstüne geliyor insanın ya istemem herhalde 😁

      Sil
  2. Dedemin iyi olduğu haberini aldığımda mutlu oldum ve gülümsedim bugün .. kendisi hastanede..

    YanıtlaSil
  3. Düşündüm de. Bilmiyorum. Sorunuz çok iyi oldu kendimi sorguladım.Teşekkür ederim. Bulursam yazarım :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. 2 tane yazdı bilerek olmadı internet mağduru :) Onun sesi kızgın olsamda kırgın olsamda güzelleştiriyor ve gülümsetiyor :)

      Sil
    2. Ayyy çok romantik Allah tüm isteyenlere nasip etsin 😊🥰

      Sil
    3. Amin inşallah :)

      Sil