11 Şubat 2021

Kabuğu kırmak

Danışmanlık raporunu tamamladım gönderdim. İlk olduğu için aşırı paniktim tabi beğenecek mi diye, neyse ki beğendi çok şükür. Sorular sordu. Teşekkür etti. Oh çok şükür ya rahatladım :))

Ama PDF hazırlamak tam bir amelelikmiş onu fark etim. Aman kelimeleri düzgün yaz, cümle devrik olmasın, akıcı olsun, sakın yanlış bilgi verme en doğrusu neyse onu yaz, iyice açıkla falan... Çok geriliyor insan. Benim kendimi geliştirip danışmanlıkları ya birer bir ya da ses kaydı olarak yapmam lazım pdf ömür çürütür böyle. Zaten çok okumayı seven bir millet de değiliz. Dinlemek daha iyi gelir insanlara. Kendimi geliştirmem lazım.

Bu ilk danışmanlığımda sanki içinde olduğum yumurtanın kabuğuna bir kafa atmış gibi hissediyorum, devamı gelir inşallah.

3 yorum:

  1. Inşaallah hayırlısıyla olur devamı.
    O yakına söyler o başkasına... böyle böyle çevre edinmiş olursunuz.
    :)

    YanıtlaSil
  2. İlkler daima unutulmaz olur :) ileride bu ilk anınıza bakıp gülümseyeceksiniz :) bu ilk adım, devamı sizin elinizde :))

    YanıtlaSil