05 Eylül 2020

Burçlar (ses kaydı)

 

Bir nevi acemiliğimi üzerimden atmak amaçlı ses kayıtlarına burçlar ile devam ediyorum :)
Sesim çok bayık, yorgun çıkmışsa kusura bakmayın.
Sanki bir kağıttan okuyormuşum gibi olmuş ama kesinlikle değil, doğaçlama konuştum.
Ne kadar zormuş böyle tek tek her burçtan bahsetmek, burç yorumları yapanların neden bir yerden sonra dilinin damağının kuruduğunu ve of çok yoruldum demeye başladıklarını anladım :)) Ben bu kadar kısa yapmama rağmen başım dönmeye başladı sonunda :D


4 yorum:

  1. Dün akşam dinlerken uyuyakalmışım , şimdi yeniden dinledim . Çok cici anlatmışsınız. ben normalde burç okumayı, dinlemeyi sevmem ama sizin anlatışınız hoşuma gitti. Ben de Burcumun özelliklerini sonuna kadar taşıyorum, yengecim ben 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesimden de uyuyakalmış olabilirsiniz 😂 Çok teşekkür ederim, ben de yengecim 😊

      Sil
  2. Güneş çalış diye tepende beklerken başak da sakın bir ayrıntı kaçırayım deme diyor evet zormuş hakikaten :) Ama farkında olarak zorlayıcı etkileri kendimize göre yumuşatmamız mümkün. Bu böyle diye hep böyle olmak zorunda değil önemli olan fark etmek.

    YanıtlaSil