18 Mayıs 2020

Blog İsmi


     Bir süredir bu isimle duruyordu ama hâlâ emin olmadığım için arayışım devam ediyordum. Bugün bu arayışa son vermek istedim artık. Çünkü fark ettim ki ne kadar isim bulursam bulayım beğenmeyeceğim. Önce beğensem bile sonra beğenmeyeceğim. Belki de bir süre alışmam gerekiyordur sadece, benimsemek için.

     Dolayısıyla bir süredir bu isim duruyordu ve gözüm alışmaya başladı. Başka isimlere baktım, bu isim de onlar kadar güzel geldi. Sonunda artık isimle oynamayı bırakıyorum. Google da indexleyemeyecek sonra neden kimse beni okumuyor diye düşün bir de...

     Bilemiyorum ama çok da emin konuşmak istemiyorum. Belki bir gün bir isim görüp "İşte aradığım buydu" diye onu kullanmaya başlaya da bilirim. Ama şimdilik blogumun ismi Ay'ın Gölgesinde.

1 yorum:

  1. Bu isim çok güzel ve logosu da.. üstelik şu anda sizin bloğu inceliyorum, radyo (podcast) yayına alacağım. Öncesinde haber vereyim dedim. :) Sevgiler,

    YanıtlaSil