31 Mayıs 2020

2020 Mart Covid-19 günlükleri

Normalde benim bu blogumun ilk yazısı şu: Pandemi - 2020.
5 Mayıs'ta blogu açar açmaz yazdığım yazıdır aynı zamanda.

Ama az önce, öylesine açtığım bir gmail hesabımı hatırlayıp giriş yaptığımda o hesap için de 2020 Mart ayında bir blog oluşturmuş olduğumu gördüm.
Bir kaç yazı yazmışım. Sanırım pandemi günlüğü olarak özel tutmayı düşündüğüm bir yerdi. Ama covid-19, pandemi, işe gitme mecburiyeti, sokağa çıkma yasağı falan derken aklımdan uçmuş gitmiş...

Orada 2020 Mart, yani korona virüsün ilk çıktığı zamanlardan birkaç yayın var. O blogu sileceğim, sadece burada yazmak istiyorum. Ama o yazıların silinmesini istemiyorum. O yüzden tarihlerini değiştirmeden tek tek buraya ekledim. Böyle olunca da en eski yayınlar onlar oldular.

Eklediğim yazıların linklerini burada toplu halde paylaşmak istiyorum:

  1. Berrak Mavi 8 Mart 2020 (O blogtaki ilk yazımdı)
  2. Coronavirüs covid-19 Türkiye’de 16 Mart 2020 
  3. Coronalı günler 17 Mart 2020
  4. Biz hala çalışıyoruz 23 Mart 2020
  5. Zor günler 24 Mart 2020
Yazılar bunlar. Toplam 5 tane. Şimdi diğer bloğu kara deliğin sonsuzluğuna gönderebilirim :)

0 yorum:

Yorum Gönder