18 Mayıs 2020

Ramazan Bayramına doğru


     Başım çok ağrıyor. Ramazanın son günleri zorlamaya başladı.

     Zaten ne zamandır evden de çıkamıyoruz. Hava sıcaklığı arttıkça artıyor. Artık bugün enerjimi ve pozitifliğimi yüksek tutamıyorum. Saat 16:53 ve ben hâlâ yataktayım. Önce telefona girdim, oyun oynadım, instagrama, facebook'a falan baktım. Sonra kalkıp bir iki adım atıp laptopumu alıp yine yatağa oturdum. Bu sefer de bilgisayarla internette dolaşmaya devam ettim...

     Bu 5G vs konuşmaları her ne ise gerçekten başarıyorlar galiba. Ben önceden bu kadar internete girmezdim. Şimdi ne kitap okuyabiliyorum ne ders çalışabiliyorum. İnternette de film-dizi izleyemiyorum hep dolaşmak istiyorum oradan oraya. Dışarı çıkıp dolaşamıyoruz ya ondan herhalde, bari internette dolaşayım diye...

     Ramazan boyunca sahura kadar uyumayıp sahurdan sonra yattım hep. Vücut alıştı, hiç uykum gelmiyor sahura kadar. Sonrasında da kolay kolay gelmiyor gerçi uykum. Sonra da gündüz 12'de, 1'de, en geç 2'ye yakın uyanıyorum. İnsanın bir şey yapası da kalmıyor tabi. Ramazandan sonra erken kalkıp daha dinç yaşamayı umuyorum. Bakalım....

0 yorum:

Yorum Gönder