15 Mayıs 2020

Şiştik yatmaktan


     Ayyy havalar ısınınca da evde kalmak iyice zorlaştı. Kilo almanın yanında ödem de başladı galiba. Bir de sürekli pijamalarla durmak da vücudu yayıyor olabilir tabi.
İnce kıyafetleri hurçtan çıkarmaya başladım, neyi giysem bi sıkıyor önce. Sonra yavaş yavaş oturuyor ama şişmişim belli.

     Oruçlu olduğum için halsizlik var zaten, onun da etkisiyle akşama kadar yatıp telefona giriyorum. Biraz kalkıp KPSS’ye çalışıyorum ama genel olarak uzanma şeklinde geçiyor. Belki Ramazan ayı bitince enerjim yükselince evde spora başlarım diye umuyorum ama çok da güvenemiyorum kendime.

     Bloğuma da hala isim bulamadım. Ay ne zor şey isim bulmak ya.

     Madem üç ay evdeyim, şu KPSS’yi çalışıp bitireyim. Artık devlet dairesinde ikinci sınıf muamelesi görmekten de kurtulayım.

     Bu hafta Pazartesi itibariyle AVM’ler açıldı. 12 Haziran’da da camiler açılacakmış.

     Haftaya pazar Ramazan Bayramı.

     Günler hiç geçmiyor gibi geliyor ama bak Ramazan da bitti. Nisan hiç yaşanmadı sanki zaten. Yaz aylarında İstanbul’da şehirden çıkma yasağı kalksa da sakin bir yerlere gidip açık havada kafa dinlesek.

     Hayırlısı.
     Sağlık olsun en önce.

0 yorum:

Yorum Gönder