06 Mayıs 2020

Süresi belli olmayan izin


Allah Allaaaaahhh.... Neler oluyor yav böyle.


     Sabah normal bir güne uyandım.

     Bu sefer çok rahat uyanamadım ama, uykuluydum biraz.

     İşe gittim. Öğlen oldu, hadi çıkıp biraz yürüyelim dedik arkadaşla. Sonra döndük, bir iki saat sonra müdürden toplu mesaj geldi: Bizim bağlı olduğumuz şirket elemanları ikinci bir emre kadar işe gelmeyeceklermiş. Maaşımızı işkur ödeyecekmiş. İşkur maaşın %70'ini ödermiş. Yani 2binin altında bir maaş alacağım. (Sonradan öğrendim ki %60 da olabilirmiş)

     Bir anda nasıl da değişebiliyor her şey. Birden bire "yarından itibaren gelmiyorsun" denildi. Eşyalarımı topladım, mesai çıkışında da vedalaştım herkesle. Çünkü ne zaman döneceğiz belli değil. Muhtemelen 3 ay sürer, çünkü işkur en fazla 3 ay maaş veriyormuş ve bizimkiler de bu imkanı dibine kadar kullanır maaş vermemek için.

     Neyse ki brüt üzerinden veriyormuş, sigortada bir düşme olmayacakmış. İşten çıkarma falan da olmaz inşallah devamında...

     Daha yeni bir online derse kaydolmuştum inşallah çok dara sokmaz beni bu ders ödemeleri. Şimdilerde iki kurs ödemesi iki de gün parası ödemelerim var. Gün'lerden biri bitiyor bu ay ama diğeri bir kaç ay daha devam edecek.

     Bu hafta izinli olan arkadaşım vardı. O aradı neler oluyor diye. Anlattım. Önce niye hep bize oluyor bunlar diye konuştuk ama sonra buna da şükür dedik. Şu ortamdan uzaklaşalım istiyorduk Allah imkan verdi işte dedik. Hem zaten para harcayacak, gezip tozacak günlerde de değiliz, idare ederiz Allah'ın izniyle dedik. İyi tarafından bakalım dedik.

     Ama hala afallamam geçmedi benim yine de.

     Eşyalarımı toplarken sanki işten çıkarılmışım da bir daha dönmeyecekmişim gibi hissettim. Belirsizlik böyle hissettirdi, dönüş zamanı kesin değil ya ondan. "Ya üç ay sonra bunlarsız da iş yürüyormuş diyip bizi gönderirlerse" diye de düşünmeden edemedim.

Gökyüzü ne diyor peki?


     Bugün sabah 11 civarı Ay Akrep burcuna geçti, benim doğum haritamda da 10.evime denk geliyor ve Plüton'um ile kavuşum yapıyor. 10.ev kariyer demek, Plüton yıkım demek. Resmen canlandırmasını yaşadım. Yani Allah'a şükür işime son verilmesi gibi bir durum olmadı ama bir engelleme, geçici süreliğine bir sonlandırma oldu gibi. Plüto gezegenini daha öğrenmedik ama yıkıp yeniden yapar diye biliyorum, Ay duyguları ifade eder. Belki de artık ciddi ciddi beyaz yakalılıktan kendi paramı kazanmaya doğru evriliyorum. Ya da kpss için daha da şevklenip, atanıp, daha iyi şartlarda çalışabilirim de.

Şimdi ben yarın erkenden kalkıp işe gitmeyecek miyim yani?


     Kendimi o kadar programlamıştım ki bir hafta işe gidip yine idari izne ayrılacağım diye, bu iki gün ne giyeceğimi bile ayarlamıştım kafamda. Neyse yarın geç kalkınca afallamam geçer, adapte olurum hemen herhalde.

     Bunu fırsat bilip iyi değerlendirmeliyim. Kpss, astroloji ne eğitimi alıyorsam hakkını vermeliyim. Özellikle kpss konularını bitirmeliyim. En önemlisi kpss şu an.

     Te'allaam yaa gülesim geliyor. İşyerindeki arkadaşlar da bana hüzünlü bakıp vedalaştılar, tabi sarılma yaklaşma yok virüsten dolayı. Uzaktan vedalaştık.

     Üç ay da az buz zaman değil hani. Zaten neredeyse iki aydır bir kısmıyla görüşemiyoruz iştekilerin, izinler sıralı olduğu için denk gelme ihtimalimiz yok çünkü, şimdi ona bir de 3 ay daha eklenecek. Ama şikayet de etmiyorum. Bir yandan da memnunum. Ama çok sevinirsem kötü bir şey olacak diye korkuyorum işten çıkarma gibi mesela. Görmek istmediklerimden bir süre daha uzak durabileceğim. Adaletsiz, gergin ortamdan bir süre daha uzak olacağım.

Anneler günü için çiçek de aldım bugün.


     Cumaya kadar herhangi bir gün alırım diyordum, bugün nasip oldu, iyi ki de olmuş. Cumaya kadar zamanım yokmuş zaten.

     Öğlen dışarı çıktığımızda çiçekçiye uğradık. Aman Allah'ım o kadar güzel çiçekler vardı ki. Bayıldım hepsine. Orkidelere baktık, hepsi birbirinden güzeldi. Turuncu, ortası mor bir orkide vardı hiç öyle bir renk görmemiştim. Hemen onu aldım annem için. Akşam da verdik kardeşlerimle. Herkes bayıldı. Gözlerimi alamıyorum çiçekten, nazar edicem diye korkup maşallah diyip duruyorum :) İnşallah yerini çok sever, çok güzel gelişir de yavru bile verir, onu da ben alırım :))

0 yorum:

Yorum Gönder