25 Mayıs 2020

Ramazan Bayramı


Tüm islam aleminin Ramazan Bayramını kutlarım. Allah mutlu, hayırlı bayramlar geçirmemizi nasip etsin.

Bugün bayramın ikinci günü. Bayram boyunca dışarı çıkma yasağı var. Dün buraya yazamadım çünkü misafir beklemeksizin geçecek olan bayram şaşkınlığını üzerimden atamadım.

Bugün dışarıdaki sessizlik canımı sıktı. Hani tatile sakin bir beldeye gideriz ya, bir süre sonra sıkılıp İstanbul’u özleriz, en azından bende öyle oluyor çok fazla kalamıyorum özlüyorum. O durumdayım. İstanbul’dayım ama İstanbul’u özlüyorum.

Biraz balkondan etrafı seyrettim. Bir ‘Getir’ motoru geçti, birilerine sipariş götürüyordu belli ki. Bir iki araba geçti. Ambulans geçti ışıkları yanıp sönen ama siren sesi olmayan. Nasılsa yollar boş diye mi çalınmıyor artık sirenleri yoksa insanları panikletmemek için mi bilmiyorum...

Parkın sadece kaydırağı gözüküyor bizim evden. Bir süre kaydırağa baktım. Mavi, küçük kaydırağa... İstemsizce bekledim belki bir çocuk kayar diye, kaymadı.

Evlerden gülüşme sesleri geliyordu, birinin hapşırma sesi... Dün de bayramın birinci günü diye, görüntülü bayramlaşmaların bağırır gibi konuşma sesi vardı dışarıda.

0 yorum:

Yorum Gönder