05 Mayıs 2020

Pandemi - 2020


     Şu an saat 22:24 olsa da tam 22:22'de bu blogu açmaya kesin karar verdim ama giriş yap kaydettir derken iki dakika geçiverdi. Tarih 05.05.2020, saat 22:22 çok uyumlu olduğunu görünce daha fazla beklememem gerektiğini düşündüm.

     Çok acayip bir dönemdeyiz. İleride bu yıl baya konuşulacak: 2020.

     Bu akşam işten dönerken servis arkadaşım "aslında bu günleri yazmak lazım" dedi. "nasıl, günlük gibi mi?" dedim, "evet. yani" dedi. "doğru, torunlarımıza anlatırız" dedim, güldük. İkimiz de 33-34 yaşlarında bekar kızlar olarak. Acaba evlenir, çocuk yapar, bir de üstüne torun görür müyüm bir gün diye merak ediyorum bazen.

     Aslında blog tutmayı düşünmüyordum. Eskiden tutardım, bırakmıştım. Sonra bu pazar günü bir anda içimde güçlü bir istek doğdu blog açıp yazmak için. İsim düşünmeye başladım bulamadım. Bugün servis arkadaşım da "yazmak lazım bu günleri" diyince artık ne isim olursa olsun açmak zorunda hissettim. Daha fazla bekleyemedim.

     (Blogun ilk ismi bu değildi bir yerden alıntı bir şeydi, çok içime sinmemişti. Bir hafta sonra artık düşünmekten sıkılıp bu isimde karar kıldım.)

     Pandemi günlüğü tutma niyetinde değilim ama şu an böyle bir süreçte olduğumuz için doğal olarak blogun başlangıç konusu pandemik günler olacak.

     Şimdilik burada noktalıyorum. Bir sonraki yayında görüşmek üzere.

(NOT: Asıl ilk yazı budur, bundan önceki yazılar bir önceki blogtan alınıp bu bloga eklenmiştir. 
Detaylı açıklama şurada: 2020 Mart Covid-19 günlükleri)


2 yorum:

  1. hımmms pikiiii daha önce blog tutmuşmuydun yaniii :) ay olursaa torunlarımıza anlatmayalım bu dehşetiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmışım bi blog sonra unutmuşum şimdi kapattım :) ama ilk defa değil bu bloglayışım 😅

      Sil