19 Haziran 2020

Biz Böyleyiz filmini izledim


Dün canım sıkkındı, Netflix’i açtım ama hiçbir şey izleyesim de yoktu aslında. Açtığım gibi kapatmak üzereyken kendimi vaz geçirdim. Ne olursa olsun basit bir film de olsa açıp kafamı dağıtmam lazımdı. ‘Biz böyleyiz’ filminin fragmanı oynuyordu anasayfada. Tam aradığım gibi olduğunu düşündüm. Açtım, izlemeye başladım.

Cidden de tam çerezlik bir filmdi. Bitişinde çoğu şey havada kaldı ama bana da kafa yormayacak boş boş izleyeceğim bir şey lazımdı zaten. Sevdim o yüzden.

Ama sinemaya gidip para verip izlemiş olsam parama acırdım muhtemelen.

4 yorum:

  1. En son ne zaman bir filmi baştan sona izleyebildim anımsamıyorum, sizin adınıza sevindim, en çok da kafa dağıtabildiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  2. Yarına Tek Bilet baya güzel olmuş. Bol bol diyalog var. Tavsiye ederim. Bu filmi çok sevememiştim açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmin hiçbir olayı yok bomboş bişey:) dediğin filme bakayım İstanbul’a dönünce teşekkürler 😊

      Sil