15 Haziran 2020

Koronada ilk alışveriş ve akrabada ilk vaka


Bugün ilk defa alışveriş için dışarı çıktım. Çok tedirgindim ama artık çıkmam gerekiyordu. Market alışverişi değil ona zaten gidiyoruz, kıyafet alışverişi. Bu hafta sonu biz de biraz insan kalabalığından, büyükşehir stresinden uzak bir yere gidip birkaç gün kafa dinlemek istiyoruz da artık...

Şöyle düşünüyordum "uzaktan bakarım, mağazaya bile çok girmem belki, beğendiğim şeyi kapının yanındaki kasadan öder gelirim". Ama öyle olmadı, kabine girip denedim bile. Mağazalar çoook boştu hem hafta içi olduğu için hem de erken saatte gitmiş olduğum için. Her yer temizdi, hatta kıyafetler yeni dezanfektanlanmış gibiydi. Çok şükür ki aradığım şeyi de hemen buldum, öyle çok çıkar giy yapmam da gerekmedi. Hemen buldum denedim aldım istediklerimi ve döndüm eve.

Korona virüsü yakın akrabaya kadar geldi bu arada. Teyzem pozitif çıkmış. Bir sürü de temas ettiği kişi olmuş. Herkes karantinada şu an... Çok sosyal mesafeye uymuyorlardı maalesef, olacağı buydu... Ağırlaşmadan atlatırlar diye umuyoruz.

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun.
    Inşaallah dediğiniz gibi ağır geçirmeden çabucak geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. İyiyim diyor çok ağır değil neyse ki.

      Sil
  2. Geçmişler olsun :( mesafeleri kaldırmak için öyle erken ki :(

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun :-( güzel haberlerini de duyarız umarım.

    YanıtlaSil