09 Haziran 2020

Boyama kitabım günlerimi kurtaran terapim oldu


Son 3 gündür yoğun bir şekilde boyama yapıyorum.

O kadar iyi geliyor ki renklerle oynamak.


Bir ara boyama kitapları moda olmuştu hatırlarsanız, birkaç sene önce. Ben de almıştım onlardan. Esrarengiz bahçe falan...


‘Bahar Ezgileri’ olanı boyuyorum bu aralar. Özellikle minik desenli sayfalar çok rahatlatıcı geldi.

Bugün yine boyamaya devam ederken artık sabırsız davranmaya başladığımı fark ettim. Dozumu aldım bu kadar yeter. Bırakma vakti geldi diye düşündüm. Ama aklım kalbim boyalarda yine de. Hemen kaldırmayacağım. Sıkıldıkça bir iki renk çiziktirip enerji alacağım.

Bu arada yazılarınıza etiket eklerken siz de hata ile karşılaşıyor musunuz? İkinci üçüncü etikette hata verip sayfayı yeniden yüklüyor...

2 yorum:

  1. Bende aldım, mandalalı olanından çok ama çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çook iyi geliyor. Ev karantinasında tek yapabildiğim aktivite bu :) Canım çekti şimdi Kalkayım da biraz boyayayım :D

      Sil