10 Haziran 2020

Neler yapıyorum

İşe gitmeyeli 1 ay olmuş ama aylardır evdeymişim gibi hissediyorum. Garip bir his. İşsizmişim gibi ama tam değil de.

Boş durmuyorum ben de KPSS’ye hazırlanıyorum. Çok sıkı çalışamasam da... Elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bakalım...

Bir gün kitabı açıp bir iki test çözüp bir hafta yüzüne bakmamakla olmaz tabi. O yüzden yarından itibaren erken kalkıp sabah 3-4 saat çalışma rutini oluşturmayı deneyeceğim.

En azından elimdeki test kitapları bitsin istiyorum. Testler dururken sınava girersem kötü hissedeceğim...

———

Artık maskeyle çıkma zorunluluğu yok mu? Dışarıda maskesiz insanlar var. Normalleşiyoruz herhalde sonunda.

———

En yakın arkadaşım evleniyor... 3 ay sonra. Evlenince başka şehre taşınacak. Şimdiden çok üzülüyorum :(
O da evlendikten sonra ciddi ciddi tek bekar ben kalmış olacağım. Tüm çevrem, arkadaşlarım evlendi. (İştekileri saymıyorum onlar mecburi muhataplar olduğu için ve normalde iş dışında pek görüşmeyi tercih etmediğim için)

———

Bu sene kitap okuma konusunda resmen sınıfta kaldım. En son yaprak dökümü kitabını okumuştum. Elime kitap alasım gelmiyor. Aslında belgesel falan izlemek istiyorum ama hiç enerjim yok gibi. Bir de zihnim çok bulanık şu aralar...

5 yorum:

  1. Maske takmamak sorun ama ondan daha büyük sorun insanların sarmaş dolaş dolaşmaları.
    Bu arada mail abonelik butonu eklersen daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske takmakla iş bitti sanıyorlar maalesef... Tamam hemen ekliyorum teşekkür ederim uyarı için 😊 🙏

      Sil
  2. hadiiii çalış bariiiii :)

    YanıtlaSil