04 Eylül 2021

Aşı

 Şahsen ben olmam sanıyordum ama oldum. Etrafımdan çok ısrar başladı ve bir de düşündüm de bu corona bir gün bir anda bitmeyecek “gözümüz aydın corona bitti” denilmeyecek. Peki ne olacak o zaman, aşılılar öncelikli olmak üzere yavaş yavaş coronalı hayatta normalleşmeye başlayacağız. Griple yaşamak gibi covitle de yaşayacağız. Maskeler çıkarılmaya başlanacak, eskisi gibi stadyumlara, konserlere gideceğiz. Yasaklar birer birer kalkacak. Çünkü hepimiz aşılı olacağız, aşısız olanlar muhtemelen kısıtlamalara bir süre devam edecek. Sonra onlar da rahat bırakılır belki, nasılsa risk altında olan onlar olduğu için kendileri düşünsün diyerek.   

Bu yüzden uzatmaları oynamaya gerek yok dedim gittim aşımı oldum. Biontech. İkinci doz 28 gün sonraymış, ben bir kaç ay sürer sanıyordum ne çabukmuş. Korka korka oldum aşıyı ama hafif sol tarafımda ağrı dışında bir şey olmadı. Çok az halsizlik oldu. Kolumda yanma olmadı bende ateş olmadı. İkinci de böyle rahat geçer umarım. 

Aşıdan sonra 15 dk bekledim hastanede, sonra çıktım. Ağrı olursa parol için denildi, sağlık bakanlığı bir tek onu önermiş. 

Böyle işte. 

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun, umarım faydası olur yada fayda sağlayacağı bir durum hiç söz konusu olmaz demek daha doğru olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🙏 Geçsin gitsin hayırlısıyla

      Sil