15 Eylül 2021

İstifa

Şu an ciddi ciddi bunu düşünüyorum. O kadar psikopat bir yöneticimiz var ki, son zamanlarda iyice kafayı sıyırmaya başladı. Mobbing yaptıkça haz alıyor sanki. Ezik. Böyle tatmin ediyor egosunu. Bıktım gerçekten bıktım. Çünkü diğerleri torpilleriyle bir şekilde müdürü bertaraf ediyorlar ve dönüp dolaşıp bende patlıyor her şey. Ofisin enayisi gibi bir şey oldum iyice. Arkamda onu tehdit edebileceğim bir güç yok. Müdürde de vicdan yok empati yok. Bu kız işini iyi yapıyor demiyor, herkesle uyumlu bir çalışan demiyor. Zaten buraya da daha iyi bir pozisyondan düşürüldüm yine birinin ego tatmini gerekiyordu diye, şimdi daha da düşürülmeye çalışılıyorum. Ordan buraya geldiğimde hiçbir iş arkadaşım anlam verememişti “neden işini bırakıp buraya geçtin ki” diye bana sormuşlardı çünkü işimde iyiydim. Bu kadar da yıldırılmaz ki insan ya. 

Ben bu aralar hiç iyi değilim her şey üst üste geliyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık.

İnsanlardan da izole ettim iyice kendimi, kimseyle dertleşmek bile istemiyorum. Herkes iki yüzlü bu aralar. En iyi sandıklarım bile yüzünü gösterdi. O kadar yalnızım ki. Ya da onlar öyle değilse de ben çok ciddi güven sorunu yaşıyorum. Herkes sinsi geliyor bana. 

Günün iyi olayı, bi arkadaş günübirlik tura gidelim demişti tamam demiştim meğer pek istemediğim diğer arkadaşına da söylemiş ve ben bunu öğrenince hevesim kaçmıştı. Ama sorun çıkaran olmamak için bişey belli etmemiştim. Neyse ki aşıyı yeni olduğum için henüz seyahat edemiyorum pcr testi istiyorlarmış ben de yaptırmam dedim iptal ettim. Gitmek zorunda kaldığım için çok huzursuzdum, gidemeyeceğim için mutluyum. 

Bir de aşk meşk durumları vardı ya, o eleman da iş yerinden ve işyerindeki ezilmelerim o kadar sinirimi bozuyor ki onun benimle ilgilenmesine bile sinir oluyorum. Herkes bana kötü davranırken o niye iyi davranıyor diye ona bileniyorum. Sanki ben sadece mutsuz olmayı hak ediyormuşum gibi geliyor bazen. Mutlu olacak gibi olsam bile hemen bir şekilde dünya başıma yıkılmaya çalışılıyor. Bu hayatla nasıl baş edeceğim ben ya. 

İyi ki blogum var, burası da olmasa napardım bilmiyorum. 

2 yorum:

  1. Mobbing gördüğünüzün kanıtlarını bence edinmeye çalışın, yarın bir gün ihtiyaç olması durumuna kullanmak için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyasi bir ortamda çalıştığım için onlara hiçbir şey olmaz olan yine bana olur diye susmak zorunda kalıyorum maalesef benim gibi olan diğer bir sürü kişi gibi ama yine de teşekkür ederim

      Sil