20 Eylül 2021

Gümlük

Günün ikinci yazısı olsun bu da, biraz bugünden bahsetmek istiyorum. 

Dün akşam bir arkadaş dolunay ritüeli gönderdi. Yarım bardak suya biraz sirke, tuz ve gül suyu katıp yatağın başına koyup uyuyorsun sabah da lavaboya döküp tüm negatifliklerin gittiğini ve yerine güzelliklerin geldiğini kabul ediyorsun. Dün yaptım, gece fantastik rüyalar gördüm. Gökyüzünden ışıklı kuşlar geçiyordu, orman gibi yerlerden dev hayvanlar beliriyordu ama hologrammışlar aslında falan... Anlamsız ama güzel de hissettirmedi pek. Neyse sabah oldu sirkeli suyu döktüm çıktım. Servisi birkaç saniyeyle kaçırdım hatta önümden gözümün içine baka baka geçti gitti şoför, minibüs için yanımda para yoktu, otobüse bineyim dedim benim bineceğim otobüse neredeyse yarım saat vardı, taksi çağırayım dedim bitaksi uygulamasına girdim yakında hiç taksi yoktu, atmye yürüyeyim para çekip minibüse bineyim dedim atm bozuktu, metroyla gidim bari dedim neyse ki akbilimde son bir basımlık kalmış, ama metro uzakta bırakıyor baya yürüyorum o yüzden işe biraz geç kaldım. "Ritüel ters tepti galiba" dedim. Öğle yemeğinde bunu gönderen arkadaş diğer arkadaşa da göndermiş, bahsederlerken "tuz erimemişti ben de sende erimiş miydi" falan dediler sonra bana sordular "bende de erimemişti" dedim bozuntuya vermedim ama tuz eklemeyi unutmuştum ben. Bu gece tuz ekleyip tekrar yapayım bakalım bu defa işe yarayacak mı :))

İş yerinde her kesin yerleri değişti ya hani, bi kasvet var bir gergin elektrik var ki sormayın. Gün geçmek bilmedi. Ne gerek vardı ortamı huzursuzlaştırmaya yani, zaten hayat zor.

Bu arada diş plağımı takmadım bugün. Yanıma almıştım belki takarım diye ama psikolojim bunca şeyden sonra bir de plak kaldıramazdı gerçekten tepeme kadar doldum artık. Hiç bir şeye tahammülüm kalmadı.

Bi de hoşlandığım bey de başka yere geçti, o hayaller de suya düştü. Neyse hayat işte yapcak bişey yok.

Başlığı yanlışlıkla gümlük yazdım sonra günlük'e çevirdim ama düşündüm de tam gümlediğim bir gün olduğu için gümlük başlığı daha uygun olacak. Gümlük kalsın. :')

4 yorum:

  1. Bu nasıl bir sabah böyle:) Ben olsam hiç düşünmez eve geri döner, yatağa geri girerdim:) Batıl inancım yok ama aklıma yine de "başıma kesin kötü birşey gelecek bugün" der ve hiçbir şeyi umursamadan eve dönerdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönesim geldi de yemedi :)) Ama batıl inançtan değil moralim çok bozulduğundan bi “küstüm giymiyorum işe” moduna girmek üzereydim 😄

      Sil
  2. ha haaa gümlük ha haaa, hoşlancak başkaları da olur yaaa :) benim rüyalara benzemiş senin rüyalar, yazsana şu rüyaları, kısaca geçiştirmeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar karışıktı ki bu kadarını hatırlayabildim, rüyalarım acayiptir ama kopuk kopuk malesef :D

      Sil