23 Eylül 2021

Her gün yazamasan da yaz :))

Her gün yaz dedim kendime ve yazmaya başladım ama iki gündür yazamıyorum farkındayım. En iyisi ben yazabildiğim zamanlar yazayım ama arayı açmayayım o da yeterli bence. 

O dediğim ritüeli o gece de tekrarladım, yine kötü bir gün geçirdim. Ya bu ritüeller bana cidden ters tepiyor galiba.

Müdürle tartıştık, neyse ki sonda tuttum kendimi yoksa iyice gıcık edecektim kendime adamı. Belki de gıcık olmuştur bilmiyorum. 

İstemediğim bir işi sürekli önüme koyuyordu, ofisten kimse istemiyor ama onları zorlamıyor beni zorluyordu. Ben de sorun çıkaran olmiyim diye yapmıştım bi kere, sonra iki de bir benim önüme gelmeye başladı ve patladım sonunda. Müdür de abartma falan dedi iyice delirdim. Sonra durdum, bu işin sonunda yanan ben olucam diye düşündüm. Tamam müdürüm diyip paşa paşa yaptım işi. 

Stresten kendimi alışverişe verdim çıkışta. Öğle yemeği yememiştim (hem vakit bulamadım hem de mutsuzken iştahım kapanıyor benim), akşam yemeği de yemeden zombi gibi mağazaları dolandım durdum. Bir iki şey aldım çok düşünmeden. Neyse ki çok abuk subuk şeyler almamışım. 

Sonra eve geldim bi ton ağladım yine. Ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi yine işe gittim. Hayat böyle işte ağlarsın zırlarsın kendini yerlere atarsın ama sonra yine giyinip süslenip püslenip dik bir şekilde işine gidersin. İçine içine ağlamaya devam edersin. Haksızlıkları yutarsın, sınıf farkı yaratılmasına ses çıkarmazsın vs.


14 yorum:

  1. Son zamanlarda blog için "Haftada bir blog yaz." gibi bir hedef koymayı tamamen bıraktım artık. Çünkü ne zaman böyle bir hedef belirlesem bir sonraki yazımı iki hafta sonra yazmış olduğumu fark ediyorum. :))
    Bu da beni biraz soğutuyor. Bu yüzden dedim kendime "Canın ne zaman istiyorsa o zaman yaz."
    :))
    Bu yalnızca blog için geçerli değil ama...
    Canınız ne zaman ne istiyorsa yani kendiniz için ne faydalı olacaksa onu yapmalısınız.
    Müdüre büyük ihtimalle bende gıcık olurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir şeyi kendime diretince normalde yapabileceksem bile yapamıyorum, kendimize garezimiz var sanki :))

      Sil
  2. napalım işte hayat devam ediyor, her şeye rağmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla el mahkum yeni güne uyanıp o günü de yaşayacağız bi şekilde :)

      Sil
  3. Ah be müdürüm haksızlık yapmasan iyiydi. Bilmezmisin bu ayın gölgesi bile yeter 😇

    YanıtlaSil
  4. Kendime düzenli yazma sözü verdiğim her zaman bodosladım :) Umarım senin için işler daha iyi gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın en büyük düşmanı kendisidir derler, kendi sözümüzü dinletemiyoruz kendimize :)) Amin hepimiz için işler iyi gitsin hep…

      Sil
  5. İşinizde kolaylıklar dilerim. İnsanlardan dolayı ben de çalıştığım işleri hiç sevemedim şu ana kadar.
    Ben aklıma geldikçe yazanlardanım bloga. Aslında çok sık da paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Zorlamicam kendimi artık ne zaman yazmak istersem o zaman yazıcam, zorlama olursa yazılarım bana da okuyucuya da keyif vermez sanırım :)

      Sil
  6. Nasıl bir iş yeri burası... Vallahi ben buradan gerildim okurken:)

    YanıtlaSil