13 Eylül 2021

Rüya

Yıllar sonra ilk defa rüyamda ex’i gördüm. Şaşırdım. Rüyamda benimle konuşmaya, bir şekilde ilgimi çekmeye çalışıyordu ama umrumda değildi. 

Bir de birkaç sene önce saçma sapan bir şekilde iletişimi kestiğimiz bir kız arkadaşımı gördüm. Normalde beni görünce yolunu değiştirir, neden bu kadar düşman olduğunu anlamış değilim şahsen. Benim ona kırgın olduğum bir olay yaşandı ama o bana benden daha düşman kesildi. Rüyamda bana normal davranıyordu. Ben de her zamanki gibiydim. Nötr. 

Acaba bu rüyaları, bu kişilerle aramdaki husumeti çözmüş olmama yorabilir miyiz? Belki de ikisinin de artık benim için hiçbir şey ifade etmediğinin resmidir bu. Yoksa ne alaka yani hem de bir gecede iki rüya.

2 yorum:

  1. Ya da halen çözülememiş ve size dert olan bir şeyler de olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm belki de 🧐 Çözülsün artık ömrümden gidiyor ya 😅😬

      Sil