15 Ekim 2021

Bir ilişki size fal baktırtıyorsa gerçek değildir

Allah kimsenin karşısına boşlukta kaldığı ve tutunacak bir şey aradığı zamanda 

Bunu yazıp yarım bırakmışım. Başlık da atmamışım, şimdi attım. (Birazdan yazacaklarımla netleşecek anlamı.)

Muhtemelen üstteki cümleyi “… aradığı zamanda karşısına çıkan aşk ihtimaliyle sınamasın.” gibi bir şeyle tamamlayacaktım. Aklımda bu vardı ama işim çıkınca kaldı unuttum sonra. 

Hani birinden hoşlanıyordum ya. Sonra yeri değişti ama uzağa gitmedi. İlgisi de devam etti. O da benden hoşlanıyor gibiydi ve bu elektrik güzeldi. Bu kişiden aylardır bir hareket gelmeyince ben de haliyle stres topuna dönüştüm iyice. Kendimi uzak tutsam hemen neyin var noldu falan diyip geliyor ilgileniyor neşelendirmeye çalışıyor, uzaklaşmasam hatta biraz da ben adım atsam da yine bir şey değişmiyor aynı mesafede duruyor. Sürekli flört ediyor ama iş dışında bir mesaj atmışlığı yok. Kırk takla atıp bir şekilde numaramı aldı bi kere yazmadı. Bunun gibi bir sürü şey huzursuz ediyordu sürekli. Mesela her sabah kahve aldığım yerden, hiç adeti değilken onun da bir sabah kahve alasının gelmesi, o gidince yerine gelen erkek kişisini kıskanıp laf dalaşına girmesi kavgaya yer araması vs… Müdür bile sırf bunun yan masamda olup bana yoğun ilgi göstermesinden rahatsız olduğu için yerini değiştirdi mesela.

Yani benimle ilgilendiğine dair bir sürü kanıt çıkarılabilir. Zaten ofistekiler benden önce fark etmişti her şeyi ve bizi yakıştırıp imalı davranmaya başlamışlardı çoktan. Herkes baya emindi bizim olacağımızdan. Adam bildiğin yürüyor ama ben teklif etmesine izin vermiyor görünüyordum. Ben başta hep kendimi uzak tutsam da, hatta muhatap olmak istemeyip sırtımı dönüp otursam da (Allah hissettiriyor işte), onun yoğun ilgisine daha fazla direnemeyip ben de konuşmaya, şakalaşmaya başlamıştım. Ama dediğim gibi, hep bu seviyede kaldı. Tamam kız da ilgileniyor o zaman bir sonraki aşamaya geçelim durumu, teklif vs olmadı. Ne mesaj, ne buluşma, ne arama… Numaramı aldı işte bi bahaneyle dediğim gibi, hiçbir şey yazmıyor etmiyor. Ben yazayım dedim bir iki defa, ona da çok sade kısa cevaplar veriyor. Ben de kestim yazmadım. Beni kendi halime bıraksa uzaklaşıcam muhatap olmicam ama ona da izin vermiyor, iş dışında iletişim yok ama ofiste sürekli benle muhatap olma çabası, sürekli bir ilgi alaka. Millet dalga geçecek artık çocukla, biraz ilgi göstereyim de sakinlesin diye de ilgi gösterdim biraz ben. Böyle aşırı aptal bir huyum var. Önceki sevgilimde de böyle oldu, o da önceki iş yerimdendi. Millet dalga geçiyor benim yüzümden diye yüz vermeye başladım, elimi verdim kolumu kaptırdım meğer onun da aslında evleneceği bir kız varmış, beni sürekli gizleyip sonra ben isyan bayrağını çekince de bir anda gidivermişti... Onun yüzünden o işimden de olmuştum müdür böyle şeylere karşı aşırı katı olduğu için.

Neyse günümüze dönelim. Artık ne yapacağımı şaşırdığım için sürekli telefondan fal baktırıyordum bir süredir. Tarot kahve vs. İnanmamak lazım biliyorum ama bir tanesi de hayatında biri var demedi. Hatta ben özellikle soruyordum, baktırma sebebim de buydu, bu adamın hayatında biri mi var bundan mı böyle dengesiz diye. Öyleyse şerefsizin önde gideni olduğunu anlayıp çekilicem çünkü. “Yok öyle bir enerji almıyorum, öyle bir durum yok” vs. Ama ben hissediyormuşum işte. Kadınlar hissediyor da, kondurmak istemiyor, kabul etmek istemiyor…

Meğer herifin kız arkadaşı varmış. Şoka girdim. Son zamanlarda sürekli işten izin alıp gidiyordu, bugün neden sürekli izin aldığını bir arkadaşa söylemiş. Kız arkadaşını hastaneye götürüyormuş meğerse. Arkadaş da yakın olduğumuz için bana söyledi, bi de bilmem gerektiğini düşündü bence çünkü o da bizim birlikte olacağımızı düşünüyordu. 

Yani bir tek ben böyle düşünüyor olsam, kendi kafamdan senaryolar uydurdum diyeceğim. Hatta başka bir arkadaş da sürekli bana teklif etti mi diye soruyordu yani millet ne zaman teklif edecek de sevgili olacağız diye bekliyor gibiydi ben yok ya öyle bişey olamaz falan diyordum hani teklif gelmezse mağdur görünmemek için. Kız heveslendi bekledi ama teklif gelmedi olmasın diye. 

Neyse ki Allah ortaya çıkardı da öğrendim gerçeği. Yoksa bana kafayı yedirtene kadar oynardı herhalde. Allah kıza da hem şifa hem de sabır versin. Bi kere de düzgün bir adam çıkmaz mı karşıma ya, hepsi mi şerefsiz olur ooof offf.

Hem sabaha kadar ağlamak istiyorum hem de tek bir göz yaşı bile dökmek istemiyorum. Bana bir şey olmadı, o kendi rezilliğini düşünsün aslında. Kız arkadaşının olduğunu gizleyip ulu orta benimle ilgilenmesiyle karaktersizliğini gösterdi. Hepsi illa ki ortaya çıkacak yakında. Şimdilik sadece ben ve bana söyleyen kişi biliyoruz. Yüksek ihtimalle müdür de biliyordur. İzin alırken söylemiştir. Ama herkes öğrenir illa ki. Gerçi o zaman da bişey olmaz ki, ne de olsa şerefsizlere bir şey olmuyor. 

Bi de şimdi aklıma geldi, bi kere odadan biri hayırlı olsun dedi ona o izin alıp giderken. Belki de ciddi adımlar atmak üzereyken çıktı bu hastane işleri. Belki de birer birer herkes öğreniyor ama bana söylemeyip sessizce boş veriyorlar. 

Kısacası, aldatılmış hissediyorum. Karışmış, kalbiyle oynanmış gibi... Güvenimi yeniden kazanmaya çalışıyordum, yine başlamadan yıkıldı. Üzgünüm. Bi de benim hiçbir şeyden haberim olmadığı halde kendimi suçlu da hissediyorum o kız orda hastayken sevgilisiyle flört etmiş bulunduk diye. Ayyyy off.

Er ya da geç kesin teklif gelecek diye düşündüğümden, teklif gelirse kabul etmeli miyim yoksa biz birbirimize zarar mı veririz anlaşamaz mıyız diye ilişki astrolojisi çalışması bile satın aldım bi ton para verip. Neyse ki çalışma daha tamamlanmadan yazıp iptal ettim de parayı iade edecekler. Ben de bi de böyle bi huy var işte, arızayı bulana kadar takılıyorum uğraşıyorum gerekirse para döküyorum. Bunun bir ilerisi de dedektif tutmak olurdu herhalde. 

Bu yazıyı yazarken şimdi kız kardeşim geldi. Allah bir yerden alıp bir yerden veriyor işte. Özür diledi bana karşı ağır konuştuğu için. Kardeş gibi değil de arkadaş gibi takılalım dedik anca böyle anlaşabiliriz anca böyle kardeş kıskançlığım baş göstermez diye… Sonra bu olayı ona da anlattım, o da şaşırdı. Ne kadar çok evlenmemiş kadın olduğundan bahsettik, önceden hep sineye çekiliyormuş galiba ama artık kadınlar kendi ayakları üstünde durabildikçe evlenmiyorlar. Bir de galiba yaş ilerledikçe gerçekten de sağlamlar kapılmış çürükler kalmış oluyor dedikleri gibi… Yoksa kimse hayatını yalnız geçirmek istemez ki bence. 

Bak yine sinirlendim ya. Bi keresinde ona neden izin aldığını sorduğumda “ya bi arkadaşın hastane işi vardı da” diyip kafasını çevirip gitmişti. Lan, kız arkadaşın o senin, sevgilin be! Öptüğün, sarıldığın kadın. Hasta olunca “bi arkadaş” mı oldu. Kadın sanırım kansermiş bu arada. Bu yüzden beyimizin morali bugün çok bozuktu. Kendini işine veremiyordu. Kadına üzülmekten bize onun kız arkadaşı olduğunu bile söyledi yani o derece. 

Bir yandan da aklamaya çalışıyorum hala var ya, iyi insanlarla karşılaşma umudumu yitirmemek için… Belki de ayrılmışlardı, ama hastalanınca yardım etmek zorunda hissetti kendini o yüzden bir arkadaş diyordu ama hastalığı ciddileşince yanında olmak için tekrar barıştılar bilmem ne diye 🤦🏻‍♀️ Bunu kardeşim de söyledi belki ayrılmışlardı ama insanlık namına hastane işlerinde yanında oluyordur diye. “O zaman neden kız arkadaşım desin ki, bi arkadaşım derdi” dedim. Başta gerçekten de bi arkadaş diyordu gerçi, ama sonra niye “kız arkadaşım”a döndü o zaman ayyyy yeter düşünme düşünme tamam bitti. 

3 yorum:

  1. Bir öyle bir böyle davranan insanlara tahammülüm yok. Yaptığı yüzsüzlükmüş, kim olsa yerinde kendini kötü hisseder. Seven kişi oyalamaz da zaten diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet net olamıyorsa gizlenen bir problem olduğu ortaya çıkıyor zaten maalesef er ya da geç...
      Tamam belki yine bir ilişki olmayacaktı ama en azından anlaşamadık diye olmasaydı ne bileyim uyuşamadık diye olmasaydı. Meğer baştan beri değersizmişim ben meğer hiç ciddiye almamış beni meğer sadece oyun oynamış benimle düşüncesi çok yaralayıcı…

      Sil
  2. Gerçekten çok benzer bir durum :( bu erkekler niye böyle ya. O kadar ilgi alaka yemeklere götürmeler falan e bi zahmet teklif de ediver ama yok korkuyorlar ilişkiye isim vermekten. Elini tutup bu kız sevgilim diyemiyorlar. Sonra gidip başkasıyla sevgili olması peki… madem sevgili olabiliyorsun niye benle olmadın demez mi insan. İzin vermemek gerekiyor sanırım o ilgi alakaya, “hayırdır noluyoruz” diye terslemek lazım. Ama bizim de boşluğumuza gelebiliyor işte, biraz mutlu edilince büyü bozulmasın diye susabiliyoruz :(

    Bu kişide öyle ilgi azalması falan olmadı aslında, yani hiç hali hazırda sevgilisi olan biri gibi de değildi. Ya çok profesyonel ya da anlayamadığım başka şeyler var. Çıkar inşallah gerçekler ortaya.

    YanıtlaSil