03 Ekim 2021

Hayatta yalnızlığı deneyimlemek

Hala çok hastayım. Dün bi ara babam hastaneye gidelim geçmezse dedi tamam dedim sonra çıkarken unuttu beni. Meğer dışarda başka işleri varmış da giderken beni de hastaneye bırakacakmış ama unutmuş. 

Bugün hala kötüyüm. Sabah yani az önce babama “hastaneye gitsem iyi olcak galiba” dedim hani belki tamam bırakayım seni falan der diye. “Olur git” dedi, sanki izin alıyorum adamdan. Bir de hangi hastaneye gideceksin diyor tavsiye veriyor o hastaneye git ya da diğer hastane daha iyi gibi ona git falan diye. Ayakta zor duruyorum gelmiş bana ona git buna git diyor. Sinirden oturdum ağladım. Anneme anlatıp bi de öyle ağladım. Babamla konuştu. Demiş ki “aslında bugün evden çıkmayı düşünmüyordum ama isterseniz sizi bırakır gelirim”. 

Annem ben açıldığımdan beri mümkün olduğunca yanımda durmak istemiyor, o da kardeşim de. Benimle hiçbir yere gitmiyorlar rahatsız oluyorlar benden. Bunu bildiğim için ve babamı zorla evden çıkardım diye sonradan lafını işitmemek için “ gitmicem vazgeçtim” dedim. Ve konu kapandı. Annemin de canına minnet, kesin çok zorlayacaktı yanımda durmak için kendini  

Akşama doğru kendi başıma giderim artık herhalde. Üfff hiç tek gidesim yok ama ya. Çok güçsüz hissediyorum.

Covit testinden çok korkuyorum o çubuğun burna sokulması çok korkutuyor beni. Herkes de biliyor bunu. Buna rağmen yalnız bırakılıyorum, insanda biraz empati olur.

Ya gerçekten ben bu dünyaya yalnız olmaya geldim galiba. Birileri de nazımı çekse, birileri yanımda olsa ne olurdu yani. Hep güçlü olmak zorunda kalıyorum, hep tek başıma yapmak zorunda kalıyorum eninde sonunda. Hiçbir zaman hiç kimseden bir destek göremiyorum. 

Siz bana bi akıl versenize, dahiliyeye mi gitsem acile yoksa test mi yaptırsam direk. Yarın iş var ama hiç gidecek halde değilim. Ya rapor alıcam ya da covid pozitif çıkarsam gidemicem ama napcamı şaşırdım. Bi de özelde 250₺ mi testler? Çok pahalı değil mi ya…

4 yorum:

  1. Hastayken bunlarla uğraşman kötü olmuş. Onlar senin ailen sonuçta ilgilenmeleri lazım. :/
    Yarın iş varsa olmazsa rapor al ya da test yaptır dediğin gibi. Yoksa sanki keyfi gitmemişsin gibi davranıyorlar malesef.Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittik akşam artık çok fenaydım çünkü, bi ton laf yedim ama neyse. Rapor aldım. Yazıcam şimdi. Teşekkürler.

      Sil
  2. Tam yazmaya başlamıştım ama yorumu gördüm:) 200 olmuş 250 TL galiba, en son sorduğumda 200 TL.idi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ya, Hem çok ilkel bir yöntem hem de pahalı :( Neyse ki doktor teste gerek yok dedi. Teşekkürler

      Sil