18 Ekim 2021

Biraz kendi hayatıma vakit ayırma zamanı

Galiba bizim abla bu sevgili olayını yanlış anlamış olabilir. İş yerinde bugün arka masadan birileri konuşuyordu “arkadaşı hastaymış 49 yaşındaymış” falan diye. 49 yaşında sevgilisi olmaz herhalde. Ayrıca bugün işe geldi ve hiç sevgilisi hastaymış gibi bir hali yoktu, baya mutluydu şarkı bile söylüyordu. Benle de baya fazla ilgileniyordu.

Ama ben bi soğudum ya. Hani biri çıkıp sevgilisi varmış dese kabul edebileceğimi, yok değildir olsa bilirdim diyemeyeceğimi, o yakınlıkta olmadığımızı gördüm ya, bi uzaklaştım iyice. Meğer arkadaş bile değilmişiz aslında biz. Arkadaşlar anlatır böyle şeyleri çünkü. Kaç kere sormama rağmen doğru düzgün cevap alamamıştım. Hep üstü kapalı geçiştirmişti. Belki de bu bi taktiktir, merakta bırakıp daha fazla soru sormam için yapmış olabilir. Hiç hoşlanmıyorum böyle taktiklerden falan. Eğer böyle bir şey yapmaya çalıştıysa bu da ayrıca bir soğuma sebebim olur. Adam gibi çıkıp kimdir nedir ne arkadaşı sevgili mi değil mi neden sen ilgileniyorsun anlatsa saygı duycam ama böyle çocuksu hareketler hiç bana göre değil. 

Bugün de soğuktum ona karşı. Bundan sonra da öyle devam etmeyi düşünüyorum. Bitti gitti ne hali varsa görsün onla mı uğraşcam ya. 

Ama cumartesi günü, daha doğrusu cuma akşamı ilk öğrendiğimde nasıl yüreğim dağlanmıştı ya. Nasıl aptal gibi hissetmiştim kendimi. Resmen zümrüdüanka gibi yanıp küllerimden yeniden doğdum şimdi. Bunu yaşamam gerekiyordu demek ki. Bu şoku, böyle ondan soğuyabilmem ve kendime odaklanabilmem için yaşamalıymışım demek ki. 

Hiçkimse umrumda değil. Sadece kendimle ilgilenicem bir süre. 

0 yorum:

Yorum Gönder