02 Ekim 2021

Dünya Kahve günü


(Not: Yazı Cuma akşamı yani dün akşam yazıldı ama yayınlamaya fırsatım olmadığı sonra da hastalığım ağırlaştığı için bugün yayınlıyorum. )
 
• Bugün dünya kahve günüymüş. Belki bir yerlerde bedava kahve olur dedik ama olmadı. Uygulamadan sipariş verince falan oluyormuş. Uğraşmadık. Ben de gittim kahvemi kendim aldım. Bi de limonlu cheesecake aldım. Bu cheesecake’i güzel bir günümde Starbucks’ta oturup keyifle yemeyi planlıyordum ama bugün moralimi yükseltmesi için almak daha makul geldi. Kendimi mutlu ermek için aldım. Gerçekten de iyi geldi. 

• Dünden beri hastayım. Dün biraz burnum tıkanmaya başlamıştı bir de başım ağrıyordu hafiften. Ama bugün akşama doğru şarıl şarıl akmaya başladı burnum. Şu an ikide bir hapşırıyorum ve peçete yetiştiremiyorum kendime. İkinci aşı zamanım geldi aslında bugün aşıya gidecektim ama grip nezle vs durumlarında yapmıyorlarmış iyileşmeyi bekliyorlarmış o yüzden gitmedim. Ağrım sızım yoktu ama bu gece olacak gibi. Bu gece zor geçecek gibi geliyor. İki gündür nurofen’e başladım inş onun da desteğiyle kolay atlatırım. Evdekiler de oldu, teker teker hastalanıyoruz ve 3 gün sürüp geçiyor. Ben de pazar gününe iyileşmeyi umuyorum en geç  

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, bayağı sürüyormuş.
    Dışarıda kahve içmem pek. Çay bile gereksiz pahalı artık. Evde bana iki hafta gidecek çayın parasını tek seferde alıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun, aşı zaten vücuda virüs verdiğinden hasta iken durumu daha da ağırlaştırabilir.. Dikkat etmek lazım. Bu arada limonlu cheesecake en sevdiğim:)

    YanıtlaSil