03 Temmuz 2020

Çiçek Sepeti çok güzelsin keşke benim olsan


Bugün bi arkadaşımın doğum günü. Bu siparişi oluşturduktan yaklaşık bir saat sonra SMS geldi “siparişinizin görseline linkten ulaşarak 10 dakika içinde onay verebilirsiniz” diye. Ne kadar güzel düşünmüşler. Çiçek harika görünüyor. Kendi siparişimi kıskandım resmen. 
Böyle fotoğraf göndermeleri çok iyi oldu. Acaba çiçekler sağlam mı bozuk mu diye hep aklıma takılırdı, gönderdiğim kişiye sorardım ne durumda olduklarını. Foto görmek iyi oldu bu sefer. 

Yazıyı burada bitirmek isterdim ama çok dertliyim bu konuda. 
O yüzden bundan sonrası iç dökme, yakınma, hüzün içerir. Baştan uyarayım. 

Şöyle güzel bir şey bir gün de bana gelmedi ya ona yanarım. İşyerinde hep milletin doğumgününde masaları çiçekten geçilmezken ben ‘belki de en azından evdekiler bir jest yapar’ diye boşuna bekleyip boynu bükük eve dönerim her defasında :) Çiçek istediğimi anlasınlar diye anneme iş yerinden eve çiçek yolladığım da oldu. Ne kadar sevindiğini de biliyorum. Hangi kadın çiçek görünce sevinmez ki? Bi onların aklına gelmiyor kızının işyerine bir şey göndermek. 
Hatta bir keresinde yeni bir kız gelmişti ofise, doğum günlerimiz yakındı, arkadaşları yanlışlıkla erken göndermiş çiçeği ve o gün benim doğum günümdü. Asıl doğumgünü kızı ben olmama rağmen onun çiçekli böcekli kutlamalar yapması ama benim telefonumun bile çalmaması o kadar içime oturmuştu ki... Sona öğrenmişti doğumgünüm olduğunu, çiçeğinden bir iki tane çıkarıp bana vermişti. Ona bile ne mutlu olmuştum yaa, ah garibim benim, su bardağına koyup masamın üstüne koymuştum mutlulukla :)
Bir arkadaşım var sadece o gönderiyor birkaç yıldır ama o da hep geç mi hatırlıyor noluyor bilmiyorum mesai bitimine denk geliyor, alamıyorum, sonra eve gönderiyor falan... 
Bu arkadaşla şöyle olmuştu aslında, bir gün oturuyoruz işte herkese doğumgünlerinde bir sürü çiçek geliyor bize niye gelmiyor biz birbirimize yollayalım bari demiştik. Ben erken saatte gönderiyorum her yıl, bir de o başka arkadaşlarına da gönderip yatırım yapıyor kendi doğumgünü için, doğum günlerinde onun masası doluyor yine bir gariban benim masa :)

5 yıldır çalışıyorum burada, her doğum günümde belki bu sefer bir çiçek olur masamda diye bekledim. Hatta masamın bir köşesini özellikle çok doldurmuyorum bir umutla. Evrene enerji gönderme çabaları...
Bu sene romantik bekleyişleri bırakayım artık dedim, ben bir şeyler yapayım bari. Takvime baktım doğum günüm haftaiçine denk geliyor bu sene, başladım çalışmalara. Tıp bayramında teyzeme bile çiçek yolladım geri döner ümidiyle :)) Herkesi çiçekledim. Aynı yerde çalışıyor sayılmamıza rağmen babama bile çiçek sepetinden çikolata gönderdim belki mesajı alır da o da bişey gönderir benimkinde diye. 
Ben o kadar çevremdekilere sürprizler yaptım ama ne oldu? Bu sefer de Korona çıktı eve gönderdiler beni :))) Doğum günümde İstanbul’da bile olamadım kuş uçmaz kervan geçmez bir yerde yazlıktaydım. Ayrıca çiçeği geçtim, kimse hatırlamadı doğru düzgün. Herkes sağlığının, işinin, parasının derdinde... aman öyle olmasa hatırlayacaklardı da sanki kendimi kandırıyorum ben de. 
Bari ailemdeki birileri bi çiçek falan alaydı o da olmadı. Sadece bu fotoğraftaki çiçeği gönderdiğim arkadaş yolladı ama o da bulunduğum yer dağ başı olduğu için bir hafta sonra bana ulaşabildi...

Yani bu çiçek, hediye vs konusunda çok hassasım. Çok saçma gelebilir ama çok dertleniyorum, hüzünleniyorum. Doğumgünüme özel bir şeyler olsun, sevineyim, sürpriz olsun, çiçekleneyim istiyorum. Birileri de benim için düşünsün, içlerinden öyle gelsin istiyorum ama olmayınca olmuyor. Anneme, babama, kardeşime de hissettiriyorum bunu yok yine. 
Bu “ben göndereyim herkese de onlar da bana gönderir” olayı da elimde patladı :) pes ediyorum artık hayat bunu da bana fazla görüyorsa demek ki...

Sadece bir keresinde görüştüğüm biri sürpriz olarak şekerleme paketi göndermişti çiçek sepetinden. İçinde çok romantik bir not ile. Öğle tatilinden bir dönmüştüm şok olmuştum. Hala inananmıyorum o paketin bana gelmiş olmasına. Bana bir şey gelmemesi olayını o kadar içselleştirmişim ki :)) Yine çiçek değildi ama hiçbir şey gelmedi de demeyeyim diye hatırlayınca yazmak istedim. Birkaç hafta sonra da ayrılmıştık o kişiyle. Tam süprizi erkek buldum derken o da başladığı gibi bitmişti :)))

8 yorum:

  1. yaaa söylesene annene babana nolcak öğrensinler iştee, benimkiler hep gönderir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemekle benim kendi kendime sipariş etmem aynı geliyor bana ya hiç bir anlamı kalmıyor o zaman bence :))

      Sil
  2. Yok ya ima filan ile olmaz bu işler.Direk söyleyeceksin "ben çiçek istiyorum" diye :)) Millet anlamıyor üzüldüğünle kalıyorsun :))

    YanıtlaSil
  3. Kendi kendine yolla, seni senden çok seven yok... Sen o kadar herkese yollayıp da kimse sana mesaj bile atmıyorsa orada bir sıkıntı var demektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmiyorlar beni galiba :D Kendi kendime yollamamak için bir sene daha beklemek istiyorum ama bu sefer söyleyeceğim yollayın diye :))

      Sil
    2. Elbette seviyorlardır, yazılarından okuduğum çok naif, tatlı bir kadınsın.
      Ama bilirsin biz kadınlar arasında başka mevzular vardır :)))

      Sil
    3. Teşekkürler :) Evet kesin o diğer mevzulardan bence de :))

      Sil