01 Temmuz 2020

Yarına Tek Bilet


Twitter'da biri "Netflix herkese kendi filmini yayınlama imkanı vermiş galiba" demişti, gerçekten de öyle hissettirmiyor mu ekledikleri filmler :)

Daha önce Biz Böyleyiz filmini izleyip çok da izlenilesi bir şey olmadığını söylemiştim, bu film de yine öyle. Sadece biraz daha üzerinde düşünülmüş diyaloglar var ama genel olarak iki filmde de mekan çok sınırlıydı ve film çok monotondu. Hiç bir olay yok, boş boş geçen günlere örnek olarak çekilmişler gibi...

Ama kafa dağıtmalık çerez niyetine iyi gidiyor bak. Galiba kafa yakan dizilere ara verip soluklanmalık filmler olarak düşünülmüş bunlar :))

Acı Tatlı Ekşi'yi de izleyesim var ama o da başka bir yapılacak onca iş varken her şeyi bırakıp vakit öldürmek için bahane aradığım zamana kalsın :)

11 yorum:

  1. Bu film de senden geçer not alamadı desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu biraz, ama olsun pişman değilim ;)

      Sil
    2. Cem;
      Bloğunda sanırım yorum sorunu var. Yorum yapmak için yorum bölümü görünmüyor.

      Sil
    3. Beyda, yorum yapabilirsin artık :)

      Sil
  2. Acı Tatlı Ekşi daha eğlenceli bak

    YanıtlaSil
  3. Acı Tatlı Ekşi daha izlenesi evet bence de. Filmin tam ortasında "bu ne saçma film çok kötü" dedim, 2.yarısını şoklar içinde tamamladım. Biz Böyleyiz'i kıyafetleri renkleri için izledim valla :) bi de Özge Özpirinççi severim. Yalnız Yarına Tek Bilet bence de bi olmamış. Demek ben önyargılı değilmişim, benim gibi düşünenler varmış sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok sen önyargılı değilsin :)) Biz böyleyiz i ben de oyuncuları sevdiğim için beklentiye girip izlemiştim biraz da. Ama hakkaten bomboştu. Bu da bomboş :) Birinin günlüğünden bir sayfa okur gibi sanki.

      Sil
  4. Bazen o kadar gereksiz filmler oluyor ki, sırf zaman kaybı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, ama bazen ona da ihtiyaç oluyor sanki :)

      Sil
  5. Before Sunrise’ı izlemedim ama googledan şimdi baktım da o da trende tanışan iki kişiden bahsediyormuş baya aynı sanki :)
    Boşver izlemezsen bir şey kaybetmezsin izleme 😂

    YanıtlaSil