20 Temmuz 2020

Yat keyfi


Bu kişiler kim tanımıyorum. Ama görüntü o kadar huzurlu geldi ki...
Bir yatım olsun istiyorum, ama tek benim değil, eşimle aile yatımız olsun. İstediğimiz zaman denizin ortasına çekip rahat rahat yüzelim, güneşlenelim. Bazen akşam yemeğini denizin ortasında yiyelim mesela. Bu fotoğraf içimi ısıttı o yüzden. Var bir hayalim.

Tabi hayalim boşanmak değil, yazıyı baz almayalım, tamamen yatın güzelliği ve yüzecekleri yerin huzurlu görüntüsü.

Yeri gelmişken efsaneyi de hatırlayalım mı?

https://youtu.be/z1dwFKKMHog

Çünkü kendimi gömmeden yazıyı bitirmem mümkün olmuyorsa demek ki 😄

4 yorum:

  1. Benimde bir yatım olsun ailemle hep orada yaşayayım isterdim:)

    YanıtlaSil
  2. anlayamazsııııın seeeeen :) evet mutluluk fotosu gibi. bay yanlış dizisinde hep yat var çokzel evet yaaa :) git istediğin yere demir at atla suya oh :) yat alırsın yaa küçükünden, o kadar paalı bişi değil yanii, ah ah çeşme limanına bağlamalı yatı ordan da yunan adalarınaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah alıcam ama yanımda kimlerin olacağı da önemli. Yaşadığın yeri güzelleştiren şey etrafındaki insanların enerjisi oluyor çünkü, en azından benim için öyle. Sonra gelsin en keyifli yazlar :)

      Sil