02 Temmuz 2020

Kuaförüm Sensin


Ben yine şişmeye başladım. Sabah uyandığımda telefonun siyah ekranından yüzüme bir baktım gözüm falan hep şiş. Şu an ayaklarım da şişik ve dizimin arkası yeniden ağrımaya başladı. Aşırı nem var aşşşırı. Hareket ettikçe nefessiz kalıyoruz ve strese giriyoruz.

Güya bir sürü yapılacak şey var ama uzattım bacaklarımı tv izliyorum.


Annem Kuaförüm sensin programını takip ediyormuş yazlıkta da açıyordu izliyorduk. Benim hiç haberim yok tv programlarından. Hoşuma gitti eğlenceli bir program bence. Yani yarışmacıların boş boş birbirlerine sataşmaları hoş değil ama saç makyaj kıyafet hazırlıkları ve Bülent Ersoy’un tepkileri eğlenceli :)


Kuaförler nasıl saç yapacak, makyözler nasıl makyaj yapacak, giyecekleri kıyafete uyacak mı falan. Böyle ışıltılı hayatları seviyorum ben ya.


8 yorum:

  1. Bülent Ersoy'u uzun zamandır görmüyordum, bir gün ben de takılayım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülent Ersoy’un tepkileri çok net onun havası izletiyor programı biraz da :)

      Sil
  2. Çalışmaya başlamadan önce benimde her yerim şiş şişti. Seni anlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareketsizlik de eklenince balon balığına döndük hepimiz 😁

      Sil
  3. Bu tarz programları sevmiyorum. Kurgu bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen :)) ben de denk gelirsem başından kalkamadığım için izliyorum ama tv izleme alışkanlığım hiç yok, o yüzden özellikle takip edip izlediğim bir şey değil.

      Sil
  4. Önceden de mi varmış program ben çok yeni sanıyorum. Kesin bilerek yapıyorlar o konuşmalar gerçekten tam bayılmalık. Ben bi süs püs izlemeyi sevdiğim için bir de Bülent Ersoy için izliyorum :))

    YanıtlaSil