05 Temmuz 2020

Eğitimsel günler


İki gündür yoğun bir eğitimdeyim. Haftasonu iki gün hem sabah hem de akşam devam ediyor. Bugün akşama doğru artık beynim yanmaya başladı :) Eski bir defterime not alıyordum, sayfayı çevirince karalamalar çıktı karşıma. Küçük kardeşim daha ufacıkken resimler çizmiş :) Eski defterlerimden hep böyle ara ara çizimleri çıkıyor. Ne bulsa çiziyordu o zamanlar :))
Ben de bir çiçek iliştirmek istedim bu sanat eserine :) Neresine yapacağımı ya da nasıl yapacağımı düşünmeden rasgele yaptım ama çok sevimli bir şeye dönüştü bence.

4 yorum:

  1. Su-jok terapi eğitimi :) teşekkürler. Ben de sıkılınca direk çiçek çiziyorum ya da göz ama genelde çiçek :))

    YanıtlaSil
  2. Bende çok severim eğitimde karalama yapmayı. İnsanın zihni boşalıyor.

    YanıtlaSil
  3. Bende karalarım eğitimlerde, hunharca hem de :) sonra da onları sanat eseri gibi izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar en zor anlarımızda ortaya çıkan sanat eserlerimiz çünkü :))

      Sil