19 Temmuz 2020

Dark


Dün kendime dinlenme günü yaptım, oturdum akşama kadar Dark'ı bitirdim.

Çok karışık ama kendisini izlettiren bir diziydi. İnsanın beynini yoruyor bir yerden sonra, hangisi hangisiydi diye akılda tutmaya çalıştıkça yoruluyorsunuz ama bırakamıyorsunuz. Üçüncü sezon biraz daha komplike olmuş. Başka dünyalar da işin içine giriyor.

Sonunu güzel bağladıklarını düşünüyorum. Biraz hüzünlendirdi beni ama olması gerektiği gibi oldu.

Çoğu şeyi tam anlamamış olabilirim gibi hissediyorum. Dediğim gibi, çok kafa yoran bir dizi. Çok düşündüren, takip gerektiren bir dizi.

33 yıl döngüsünden bahsetmeyeceğim, her izleyen astrolog ya da astroloji öğrencisi heyecanla astrolojide de 33 yıl güneş döngüsünün olduğunu anlatıp benzerlikleri söylüyor ben hem o kadar bilgili hissetmiyorum hem de baydı sanki biraz bu muhabbetin tekrarlanması. Ama isteyen araştırabilir. 33 yılda bir güneş döngümüz tamamlanıyor. Ayrıca cennette olacağımız yaşın da 33 olduğu söyleniyor.

Dün gece bitirdikten sonra bile her şey kafamda havadaydı. Uyumadan önce bir süre tavana bakıp kafamda olayları oturtmaya çalıştım "şu şöyle olduğu için şöyleydi demek ki" "Aaaa bu o yüzden böyle oldu" "Bilmemkim neden yoktu acaba, hmm tabi o yüzden" minvalinde kendi içimde konuşmalar ile bir kısmını anlayıp gerisini sonra düşünmek üzere uykuya daldım. Şimdi Ekşide yorumları okuma zamanı :) Spoiler yerim diye okuyamıyordum, artık bitirdiğime göre beyin fırtınasına katılabilirim.

4 yorum:

  1. güzel diziydi, özellikle ilk sezon beni çok heyecanlandırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tüm sezonları tek seferde izleyip bitirdiğim için sezon ayrımı yapamıyorum şu an. :) Giriş gelişme sonuç gibi bakarsak en fazla aksiyon 2deydi sanırım.

      Sil
  2. sonunu iyi bağladılar. birkaç belirsiz konu kaldı ama önemsizdi. dark sevdiysen, blackspot da seversiin. dizi istediğin zaman söyleee, nerdeyse bütün dizileri izliyooom :)

    YanıtlaSil